AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Hei til alle svømmeglade mennesker Prøver å finne en svømmehall i Oslo som er ok og lurer derfor på: Hvilke svømmehaller benytter dere dere av i Oslo? Hvilke er bedre og mindre bedre? Har noe vært på Manglerud bad eller Bøler bad? Hvordan er det der? Masse mennesker eller passe, varmt eller for kaldt i vannet? Annet..
Gjest Dorey Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Jeg foretrekker Tøyenbadet om vinteren og Frognerbadet om sommeren. Men pass for himmelens skyld på å gå der midt på dagen hvis du har muligheten. Mellom 0700 og 0800 er det helt fullt, og det er enda værre på ettermiddagen
Suzy Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Bølerbadet er altfor varmt og dessuten gammelt og nedslitt - jeg likte meg ikke der. Jeg syns Tøyenbadet er helt topp - ja det er mye folk, men det er jammen stort så det er plass til mange også.
Wonders Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 http://www.oslosurf.com/innhold/00000195.shtml 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå