Gå til innhold

Nenyn`s kampånd!


Nenyn

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på kickboxing i februar og er bare blitt mer og mer forelsket i det :rodmer:

Jeg har blitt så gira at nå vil jeg ikke lenger bare ha det som en god trening, men jeg har så innmari lyst til å stille!

Dette blir sikkert ikke noen typisk spennede dagbok for dere her inne, men har lyst til å skrive det et sted som er lettere å poste på enn min hjemmeside... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag var det trening som vanlig, og vi skulle kjøre sekker og sparkepute.

Varmet lett opp med litt hopping og spretting og litt oppgave sparring, hvor vi øvde på blokk med både bein og armer. Litt frisparring med fokus på bein og vi var varme og klare for en hard økt!

Startet på sekk hvor vi skulle slå 3-4 harde slag og så rund spark.

Føler jeg begynner å bli bedre på slagene og sparka mine har virkelig begynt å bli bedre føler jeg! Nå må jeg bare lære meg til å bevege meg rundt den j**** sekken så den ikke fyker til alle kanter... :kjefte:

Så var det over på sparkeputa! Det var innmari hardt, men innmari gøy! Fikk øvd skikkelig på harde gode rund og frontspark med begge bein! 20 på hvert bein både rund og front, ja blei ganske sjelven i beina da! :P:fnise: Da var det ikke lett når treneren ba oss om å ta 25 spenst hopp!!!

Også har det endelig begynt en jente til! Nå er jeg ikke aleine lenger! Men jeg tror jeg er sann dobbelt så tung som ho, hun må jo være ekstra lett fjærvekt! Hun er litt forsiktig nå, men har jo bare vært på to treninger, skal nok få tøffa ho opp litt se! :krangle:

Var en innmari bra trening, føler jeg kommer meg, må øve litt mer på blokk og bli litt kjappere, er litt for treig føler jeg. Også må jeg gjøre noe med den kjerring kondisen min! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kickboksing er kjempegøy! Hvor mange ganger i uka trener du? Jeg drev med det før, men det er noen år siden jeg sluttet nå. Men jeg kjenner igjen treningsgleden din og gleder meg til å følge med her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! :)

Trener 2 ganger i uka pluss lørdag/søndag hvis det er åpent. Ellers trener jeg selv hjemme med cardio, styrke og skyggeboksing! Håper å få meg en sekk etterhvert som jeg kan trene på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Nettopp kommet inn fra egentrening! Deilig å få litt bevegelse i skrotten på morgenen! Jeg bor jo like ved travbanen og den er så innmari fin å jogge rundt! Gikk fort til jeg kom til banen og jogget/småløp 500 meter på sand. Jogget så 500 meter igjen etter litt styrke trening.

Det som er så digg med å trene på banen er at på tribuna kan jeg trene på sanne park benker.

12 x 3 dype dips

50 knebøy

20 på hvert bein, til siden og frem i pendel

Blei ikke noe mage trening, hadde regna så benkene og bakken var kliss våt...

Nå venter egg og bacon til sein frokost også skal jeg gå til solstudio og få litt farge, er jo snart gjennomsiktig på beina! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj æsj æsj æsj.... Jeg får ikke trena i dag og det er såååå irriterende... :rope:

Men, jobb må dessverre gå først... Rekker i det minste å gå et par kilometer før jeg skal dra da, klarte å glemme igjen brunkremen min på solariumet i går så må hente den på tap-og-funnet... Meg? Rotete? Surrete? neeeeeeiiii... -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jogga og trent litt styrke igjen på morgenen da! DIGG!

Jogga/gått i hurtig tempo 2 km

Dips 12x3

situps 30x2

skrå situps 10x2 hver side

50 knebøy

Føler jeg virkelig begynner å få en bedre form, er så innmari deilig å starte dagen med trening, skjønner ikke at jeg ikke har gjort det før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening igjen i dag.

Hadde ren boksetrening, og vet nå at det er ikke noe for meg! Jeg liker å kunne få med meg beina!

Måtte, siden det var mangel på mindre utøvere i dag, sparre med en av de yngste.... 12 sann ca.

Kjenner jeg bli ganske irritert når jeg må leke trener og han ikke tar NOEN TING seriøst, svarer og overdriver.

Wææææ! Nå kunne jeg trengt en boksesekk å fått ut noe aggresjon!

Men! Lærte en del bra tekniske ting i dag og jeg har fått C til å hjelpe meg hjemme med reaksjons evnen, dukking og blokk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Har selv drevet med kampsport i flere år, og savner det. Skal definitivt starte med det igjen om et par år når jeg flytter tilbake til hjemstedet :)

Kjenner også igjen treningsgleden din, nesten litt misunnelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...