Gå til innhold

45 år gammel mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg er en jente på 21 som jobber sammen med en mann på 45. og jeg klarer ikke la være ¨å fantasere om han, og forestille meg han naken i samme seng som meg! Damn, he is hot and tasty :jepp:

Ingen mening med innlegget, men måtte bare få sagt det - vil ikke si det til vennene mine, da blir det bare styr og mas om at "æsj, han er så mye eldre en deg - gris!"

Mmm, takk takk til fantasier :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Arvid
Skrevet

Åh, jeg er en jente på 21 som jobber sammen med en mann på 45. og jeg klarer ikke la være ¨å fantasere om han, og forestille meg han naken i samme seng som meg! Damn, he is hot and tasty :jepp:

Ingen mening med innlegget, men måtte bare få sagt det - vil ikke si det til vennene mine, da blir det bare styr og mas om at "æsj, han er så mye eldre en deg - gris!"

Mmm, takk takk til fantasier :D

Du skulle ikke tilfeldigvis være en mann på 45?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er faktisk ikke det :)

AnonymBruker
Skrevet

Så flott!

Gjest bemyguest
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er at yngre kvinner føler seg tiltrukket av eldre menn, men har merket selv at jenter helt den i tenårene har sendt meg blikk som ikke er så lett å misforstå, og jeg er faktisk født på 50-tallet :gjeiper:

Har en sånn guttaktig uformell smilende måte å være på som nok spiller inn.

AnonymBruker
Skrevet

Arvid, skjerp deg. Er bare noe med den selvsikkerheten dere menn på 40 + utstråler som liksom er så "turn on" liksom. Man vet dere har vært ute en vinternatt før, og dere kan og ta vare på damene:)

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg merker litt av det samme. Så vidt over gjennomsnitt på utseende men har en veldig tilforlatelig og ustressa væremåte. Drar mye interesse fra damer fra 16 til 60, er selv i 30-åra. Det er noe med roen vi utstråler etterhvert som vi blir eldre tror jeg.

Skrevet

For all del, slå deg løs:P Han sier sikkert ikke nei om du spør han, hehe;)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har tent på en mann over 30 år før, bortsett fra James Hetfield - men for all del - slå deg løs! :)

Gjest Bysnella
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er at yngre kvinner føler seg tiltrukket av eldre menn, men har merket selv at jenter helt den i tenårene har sendt meg blikk som ikke er så lett å misforstå, og jeg er faktisk født på 50-tallet :gjeiper:

Tenk om du har misforstått da.

Var selv kjempeforelsket i en på 57 selv er jeg 46 så da får jeg det antagelig bekreftet at jeg som er i 40 - årene er for gammel for ham. Dere sikter vel mye lavere i alder?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Man vet dere har vært ute en vinternatt før, og dere kan og ta vare på damene:)

Vil det si at ingen menn på 40+ er involvert i skilsmisser? ;)

Gjest bemuguest
Skrevet

Tenk om du har misforstått da.

Var selv kjempeforelsket i en på 57 selv er jeg 46 så da får jeg det antagelig bekreftet at jeg som er i 40 - årene er for gammel for ham. Dere sikter vel mye lavere i alder?

Neida, er 51 selv og 46 er jo en flott alder.

Sikter meg ikke inn mot yngre kvinner spesielt egentlig, men har fått blikk og smil fra yngre kvinner som ikke er til å misforstå, spesielt ei jeg tenker på, moren hennes mener visst at jeg er så sjarmerende og hun har vel prata om meg til dattera I presume.

Å være 196 cm er heller ikke noen ulempe kanskje.

Gjest Katten.
Skrevet

Vil det si at ingen menn på 40+ er involvert i skilsmisser? ;)

Nesj, bare at det alltid er dem som tar ut skilsmissen!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Nesj, bare at det alltid er dem som tar ut skilsmissen!

Da må det jo være en myte at det alltid er kvinnen som "går"? Har jeg behandlet min sambo som en dronning for ingenting ;)

Gjest Godt gift
Skrevet

Mannen min er 45!

(jeg 32)

MMMMMmmmmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...