AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Leste om en forelder som hadde tatt med barnet som var sengevæter til kiropraktor - med stort hell. Er det noen her som har erfaringer med dette? Har ikke hørt om denne typen behandling for sengevæting før. Andre tips mottas også med takk!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 *dytte* Lurer på dette jeg også. Har en gutt som nærmer seg 13 år, og fortsatt hender det uhell i senga , senest i natt. Nå er det sjeldnere enn før, nå skjer det kanskje 7-8 ganger i året, mot tidligere flere ganger i uken. Har vært hos lege med ham, men legen mente det ikke var noe å "styre" med, så vi fikk ingenting mot det. Men er litt redd for at det ikke skal ta slutt, siden han er så stor, er jo ikke noe kjekt for ham, dette. Heldigvis er han ikke redd for å overnatte hos andre - har faktisk aldri skjedd når han har vært hos andre.
nickless Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Min 7 åring bruker Minerin , men det har ikke veldig stor effekt på henne , og vi tar henne på do i 23 tiden. Ho er kanskje tørr en til to netter i uken. Vi tenker å prøve kiropraktor,da en tante av meg anbefalte dette ( noe blokkeringer som ofte var i bekkenet , og ved få behandlinger kunne ofte problemet løses , som hun forklarte det) Ikke hørt om denne behandlingen før min tante kom med rådet nå nylig , og er litt skeptisk også...kan kiropraktorer gjøre mer skade en nytte? Har ingen erfaring fra kiropraktor behandling i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå