Gjest LOGAN Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Har noen av dere andre her kommet over denne gruppen på facebook? Jeg sitter der inne å leser og ALLE slenger dritt! Det er værre enn KG og alle nettaviser tilsammen!! Helt sant! Og jeg begynner å bli i tvil om dette er en sann historie eller ikke? Hvorfor er folk så frekke og kvalme?? Sjekk ut og kom med tilbakemeldinger. Jeg er heeelt satt ut!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Jeg vet godt hvem Pål er, vi bodde på samme stedet inntil han flyttet da vi gikk på ungdomsskolen. Og jeg kan bekrefte at resten av "våre" venner inkludert meg ikke er med i en falsk gruppe. Og jeg velger å være anonym bruker på dette innlegget.
Gjest LOGAN Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Det er jo grusomt! Jeg er helt satt ut av alle som kommenterer og presterer å slenge dritt! Jeg skjønner ikke hva som feiler folk... Håper det finnes et svar og at det ordner seg!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Folk mangler sosialt intelekt i bøtter og spann
Gjest NozMonster Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Jeg vet godt hvem Pål er, vi bodde på samme stedet inntil han flyttet da vi gikk på ungdomsskolen. Og jeg kan bekrefte at resten av "våre" venner inkludert meg ikke er med i en falsk gruppe. Og jeg velger å være anonym bruker på dette innlegget. jeg skjønte ikke helt hva du mener...personen over her sa hun begynte å tvile, men jeg skjønte ikke det med at du sa "Og jeg kan bekrefte at resten av "våre" venner inkludert meg ikke er med i en falsk gruppe" mener du at han har forsvunnet på ordentlig? eller at gruppen er falsk?
Mette Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Jeg kom over siden og må si jeg er sjokkert. Jeg har vært på Kvinneguiden i over 10 år og aldri har opplevd så mye skitt, som det folk klarer å lire ut av seg der. Hvor er respekten for andre menneesker blitt av? Er det blitt slik at hvis man kan gjemme seg bak en pc, så er alt lov? Jeg skulle likt å se de som tørr si det samme som de har skrevet, direkte til de pårørende.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 jeg skjønte ikke helt hva du mener...personen over her sa hun begynte å tvile, men jeg skjønte ikke det med at du sa "Og jeg kan bekrefte at resten av "våre" venner inkludert meg ikke er med i en falsk gruppe" mener du at han har forsvunnet på ordentlig? eller at gruppen er falsk? Jeg mente at han er forsvunnet på ordentlig..
Mette Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 Og en liten ting til, husk å diskuter saken på generellt grunnlag, vi ønsker ikke at denne tråden skal utvikler seg til å bli en persondebatt. Men jeg ser viktigheten av at vi kan diskuterer folk sin oppførsel på nettet, tror vi har mye å lære, av det vi ser her. 3
Gjest LOGAN Skrevet 4. april 2011 #10 Skrevet 4. april 2011 Det så sjokkerende! At man kan gjemme seg bak pc og slenge så mye dritt ja. Men disse sitter jo på facebook og det er enda lettere å finne ut hvem de er - jeg skjønner heller ikke at folk tør? Sms, mail og alle mulige internett profiler er så altfor enkelt! Det skulle ikke vært lov.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #11 Skrevet 4. april 2011 Han har vært savnet i halvannen uke. Se forsiden av Bt.no.
Snop Skrevet 4. april 2011 #12 Skrevet 4. april 2011 Jeg fant ikke så mye fælt, annet enn en som skrev "GAY!" og bare var ekstremt barnslig. Ikke at det er greit altså, men. Er det mye mer hvis jeg scroller lenge nedover eller har de slettet det verste?
Gjest NozMonster Skrevet 4. april 2011 #13 Skrevet 4. april 2011 enig med dere! det er så tragisk og slenge sånn dritt, at det faktisk ikke finnes ord for det! det er lissom ikke vits og nevne hvor teit det er, for det er så tragisk trist at...at..jeg vet ikke hva! men jeg tror den drittslengingen er slettet, for jeg ser ikke noe slemt..men jeg blir veeeldig nyskjerrig på hva negative ting folk kan komme på å skrive på en slik følelsesladd side?? noen som kan gi meg noen eksempler hva hva som stod der?
Personlig12 Skrevet 4. april 2011 #14 Skrevet 4. april 2011 Note to everyone: Ikke mat trollet, ikke mat trollet. Noen folk eier ikke respekt. Han storkoste seg jo til mer folk kjeftet på han. Håper de får til å slette innlegget. Noen mennesker vet desverre ikke bedre, slike folk, etter min mening, må man bare ignorere.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #15 Skrevet 4. april 2011 (endret) Jeg vet hvem han er da han er på min alder og er fra omtrent samme sted som meg. Tviler ikke på at han er forsvunnet. Endret 4. april 2011 av Mette
Gjest LOGAN Skrevet 4. april 2011 #16 Skrevet 4. april 2011 (endret) Jeg fant ikke så mye fælt, annet enn en som skrev "GAY!" og bare var ekstremt barnslig. Ikke at det er greit altså, men. Er det mye mer hvis jeg scroller lenge nedover eller har de slettet det verste? Tror mye er slettet.. Endret 5. april 2011 av LOGAN
LeJardinSecret Skrevet 4. april 2011 #17 Skrevet 4. april 2011 Hva var det som ble sagt? Jeg kan ikke se noe frekt på siden annet enn "skal holde øynene oppe her i Finnmark!" etc (muligens sarkastisk), så jeg antar det har blitt slettet.
Gjest LOGAN Skrevet 4. april 2011 #18 Skrevet 4. april 2011 (endret) Nå tror jeg hele siden forsvant/ble vel slettet.. Det er det "beste" alternativet jeg har sett i tillegg til her innimellom på hvordan folk oppfører seg på nett! Endret 5. april 2011 av LOGAN
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #19 Skrevet 4. april 2011 Jeg leste forsvinningen nettopp i nettavisen og slik jeg forstod det så er siden opprettet av hans samboer (eller, hun har i hvertfall laget en).
Fremhevede innlegg