Gå til innhold

Lavkarbo - finere hud?


Gjest baben

Anbefalte innlegg

Gjest baben

Hei

Har noen av dere som spiser lavkarbo og i tillegg er plaget med uren hud, opplevd å få finere og renere hud av å spise lavkarbo?

Hvis det er vanlig å få mindre urenheter ved å spise lavkarbo, så er det en stor motivasjon for meg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baben

Så bra :) Jeg får vel prøve litt mer med lavkarbo da, se om det skjer med meg og :)

Har virkelig lyst på finere hud, men orker ikke bruke mye penger på hudpleie osv.

Trenger uansett å spise mindre karbohydrater. :)

Men har ikke tenkt å bli helt ekstrem på lavkarbo, skal begynne først med å kutte ut noen brød-måltider og kutte veldig ned på godis og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns hud reagerer veldig på karbohydrater, selv merker jeg ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en del færre kviser når jeg spiser lavkarbo, men kan ikke si at jeg har fått fantastisk flott hud av den grunn. Vi reagerer forskjellig på forskjellige ting, så det finnes ingen garantier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tjoms

Finere hud med lavkarbo, uten tvil. Nå er jeg veganer i tillegg, og spiser ekstremt mye friske grønnsaker samt tar tilskudd av sunne oljer. Huden og øynene stråler, håret ser fantastisk ut, jeg føler meg fantastisk. Go for it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akne og huden min er blitt mye bedre etter at jeg startet på lavkarbo for 1,5 år siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser kun karbs nesten og har plettfri og strålende hud.

Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser kun karbs nesten og har plettfri og strålende hud.

Folk er forskjellige.

Men er du en av dem som fra naturens side er velsignet med fin hud, eller har du hatt hudplager og blitt bedre av å spise masse karbohydrater? Det interessante her er jo om man har opplevd at kostholdsendring også har vært positivt for de som fra før har hudproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...