AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Noen som vet hvor mange kilo de sånn ca. kan fjerne ved fettsugning? Evt. volum Vet at det ikke er noen slankemetode, lurer fordi jeg vil få et vist begrep om hvor mye de fjerner. Bruker ikke mange tusen om de bare fjerner noen gram 1
nettvenninnen Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Da tror jeg nok at du kan spare deg de pengene Så vidt jeg vet tar man maks en kilo fett. Og en kilo fett kan man fint slanke seg på en uke. Er som regel fettet på maven og eventuelt puppene som går først. Da jeg ble operert (bukplastikk) så innbilte jeg meg at det var veldig mye å ta av på maven. Men 370 gram var alt de klarte å ta ut, for de fant ikke mer fett der. Som bonus tok de også litt på hoftene mine også, for de var litt store i forhold til resten av kroppen. Og hvis de ikke hadde tatt der, så ville jeg ha sett litt snål ut etter bukplastikken. Ble kjempefornøyd. Men som du sier er ikke fettsuging noen slankemetode. Det brukes vel mest hvis du har store avvik/abnormaliteter på kroppen. Og kan brukes for å jevne ut,slik at f. eks maven passer bedre til resten av kroppen din. Personlig anbefaler jeg deg fettsuging kun hvis du er normalvektig (og plages med stor mage til tross for normalvekt). 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Da tror jeg nok at du kan spare deg de pengene Så vidt jeg vet tar man maks en kilo fett. Og en kilo fett kan man fint slanke seg på en uke. Er som regel fettet på maven og eventuelt puppene som går først. Da jeg ble operert (bukplastikk) så innbilte jeg meg at det var veldig mye å ta av på maven. Men 370 gram var alt de klarte å ta ut, for de fant ikke mer fett der. Som bonus tok de også litt på hoftene mine også, for de var litt store i forhold til resten av kroppen. Og hvis de ikke hadde tatt der, så ville jeg ha sett litt snål ut etter bukplastikken. Ble kjempefornøyd. Men som du sier er ikke fettsuging noen slankemetode. Det brukes vel mest hvis du har store avvik/abnormaliteter på kroppen. Og kan brukes for å jevne ut,slik at f. eks maven passer bedre til resten av kroppen din. Personlig anbefaler jeg deg fettsuging kun hvis du er normalvektig (og plages med stor mage til tross for normalvekt). Takk for svar :-) En kilo var ikke så mye nei, skal man først gjøre det må det vel monne litt. Jeg er ganske normalvektig, men har en del mage. Har ikke fått barn ennå, så da venter jeg til etter det i hvert fall. Men om de fikk ut bare 370 gr., må du ha hatt ganske lite mage? Eller har fett stort volum i forhold til vekt kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 1,4 liter tok de på meg.. Er ikke særlig overvektig, men hadde 'bulke-mage' og litt.. snedig fasong etter en annen operasjon
nettvenninnen Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Takk for svar :-) En kilo var ikke så mye nei, skal man først gjøre det må det vel monne litt. Jeg er ganske normalvektig, men har en del mage. Har ikke fått barn ennå, så da venter jeg til etter det i hvert fall. Men om de fikk ut bare 370 gr., må du ha hatt ganske lite mage? Eller har fett stort volum i forhold til vekt kanskje? Formålet med operasjonen var å ta overflødig hud. Hadde gått ned fra nærmere 100 kg til omtrent 66 kilo i vekt, så maven min var ikke så stor, nei De fettsugde for å kunne stramme huden litt mer. Smart av deg å vente til du får barn. Jeg har alltid vært 100% fast i fisken (utenom da jeg veide ekstremt mye). til tross for at jeg til tider har ligget litt over normalvekt. Men det er fordi jeg genetisk sett har ganske så mye muskler på kroppen (og lite underhudsfett eller hva det nå kalles). Etter at jeg fikk barn, så skjedde det noe med hormonene mine som gjorde at jeg gikk lett opp i vekt. Gikk nesten ikke noe ned etter fødselen heller. Men dette rettet seg etter vektnedgang. Så jeg anbefaler deg i å ta eventuelle operasjoner til du har fått barn. For både kropp og kroppsform kan endre seg litt med årene. En annen ting er at mange kan ha tilsynelatende stor mage og lite fett på grunn av at muskelfestene i magen kan ha kollapset litt. Er litt usikker på om dette heter muskelbrokk, men tror at det heter det. Dette er vanlig hos flere enn du tror. Og når musklene spriker, blir magen litt diger. For de som har mye hud, så kan det nesten se ut som at de har mye dissende fett. Men dette ser man lett hvis man sammenligner magen i stående og liggende tilstand. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå