Gå til innhold

Hipstere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Amen

Hvorfor bruke energi på å bry seg om hva andre menneske går kledd i?? Jeg synes det bare er kult med et mangfolk jeg da.

Selv om jeg kaaaanskje synes disse orangface-ungdommen, som er bråkule, er litt fjollete :fnise: men det er først og frems mangel på personlighet jeg flirer litt av her :fnise:

Jeg syns dette mangfoldet av mennesker er sjarmerende jeg, hihi!

Fjollete brunkremberter og svarthåra emobarn, hipstere og alle andre mennesker, det gjemmer seg en personlighet under alt sammen.

Og jeg skjønner ikke helt hvordan folk i det hele tatt gidder å irritere seg :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

PS

Dere som irriterer dere over at andre irriterer seg, dere kan opprette en ny tråd. Og dere som absolutt må forklare andre hvor mye dere digger mangfold, dere kan også opprette en tråd hvor dere overbeviser hverandre om det. Jeg liker mangfold, men hipstere bidrar ikke til "mangfold" i mine øyne. :-) Samtidig bør det være lov til å slarve over hipstere, det er også en del av mangfoldet. :-D

Notere at Conversene skal på i morgen og håpe jeg møter TS så jeg kan gi h*n en dårlig dag :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker hipstere, synes de er morsomme!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må dessverre meddele at TS går med Converse selv. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg legger ut en definisjon om hipstere for de som ikke vet hva det er. Hipstere!

Jeg merker jeg blir smått irritert av hipstere. Jeg er vokst opp i Bergen, og der har det alltid vært en stor konsentrasjon av hipstere, og nå følger Oslo og omegn etter. Under oppveksten var jeg aldri spesielt irritert på sosser, slike mange er, kanskje spesielt de på østlandet. Jeg synes også at antall sosser i Oslo og omegn har avtatt også.

Typisk hipstere: Converse All Star, take away-kaffe, en viktig mine i ansiktet, Ray Ban-briller, kanskje en hatt, og musikksmaken er typisk "I listen to music that doesn't even exist yet". :P Politisk korrekte, men likevel tror de at de er utenfor saueflokken.

Det er masse mer, men ramser ikke opp alt.

Noen som kjenner seg igjen, eller som kan tilføye andre typiske trekk ved hipstere? :)

Hvis vi først skal sette merkelapper vil jeg nok heller identifisere meg mer med "punk" enn med "hipster", men om du vil definere meg som hipster er det greit for meg :P Jeg elsker mine tighte jeans, band t-skjorter, converse, sotete øyne, ukjente feminist-punke band og politisk korrekte meninger :)

• Liker 2
Skrevet

Hvis vi først skal sette merkelapper vil jeg nok heller identifisere meg mer med "punk" enn med "hipster", men om du vil definere meg som hipster er det greit for meg :P Jeg elsker mine tighte jeans, band t-skjorter, converse, sotete øyne, ukjente feminist-punke band og politisk korrekte meninger :)

Dét ville ikke jeg heller kalt hipster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...