Gjest Halliburton Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Er det mange herfra som bruker denne IRC kanalen? H.
Gjest Kira i.i. Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 Den finnes nok ikke ... er ingen der, isåfall. "vi" bruker egentlig bare #kvinneguiden som er på EFNet.
Arwen Skrevet 2. november 2003 #5 Skrevet 2. november 2003 Den finnes nok ikke ... er ingen der, isåfall. "vi" bruker egentlig bare #kvinneguiden som er på EFNet. Ahhh.. der jeg er ja
Fru Fomle Skrevet 3. november 2003 #9 Skrevet 3. november 2003 Hvafornå :o Skulle jeg også likt å vite hva er...
Miracl3 Skrevet 3. november 2003 #10 Skrevet 3. november 2003 Viste ikke at det fantes en gang jeg. Men siden jeg ofte er på irc så skal jeg nokk ta meg en tur innom.
Gjest Hilde K S Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Kan ikke noen gi en utdypende forklaring ? Ble nysgjerrig nå jeg !
Gjest Zalomine Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Irc. Har dere hørt om irc, så skjønner der at #kvinneguiden er en kanal, på ef-net. De som ikke har hørt om irc... hmm... vi hadde en tråd om dette før en gang.... *søke* http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=48619 Der finner dere vel en forklaring....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå