Gjest Sucky Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Vel saken er rett og slett det at når jeg suger han så får jeg brekninger - det er ikke det at han lukter, takker Gud over hvor renslig han er, men tanken på penis i munnen min er kvalmt, vil suge han men brekker meg :/ Hendt det samme med noen? :/
Missi89 Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Jg brekker meg også og min verste opplevelse var at jeg måtte løpe og kaste opp en gang. Snakk om å knuse egoet hans. Er ikke det at han lukter. Jg bare takler det ikke og brekker meg. Så personling så skjønner jg ikke hvordan mine venniner tenner på den. Men hver sin smak.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 skyver han den for langt ned i halsen, så brekker jeg meg også. men bortsett fra det, så går det helt fint å suge og slikke litt:) jeg synes ikke sugingen i seg selv er noe deilig, men jeg tenner på det å høre at han har det godt og liker det jeg gjør:)
popnagle Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 (endret) . Endret 13. desember 2012 av popnagle 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Brekker meg bare hvis han trykker den langt ned i halsen, har ikke så mye brekningsrefleks noe typen synes er toppen siden jeg da får den langt inn og ned i halsen. Synes det er helt OK å suge, ikke noe jeg vibrerer nedentil av akkurat men jeg gjør det fordi han liker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå