Gå til innhold

Avvist

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hender det at dere avviser eller blir avvist av partneren for sex?

Har dere forståelse for det, feks om partner har vondt i hodet og du vil ha sex og motsatt?

Hvor lang tid med avvisning kan det gå før dere ser det som et problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender det at dere avviser eller blir avvist av partneren for sex?

Kan jeg ikke tenke meg :laugh:

Skrevet

Jeg hater å bli avvist, og heldigvis gjør vi det sjelden begge to. I går var kjæresten trøtt og jeg kåt, men det endte opp med at jeg tok for meg av det jeg ville ha, og fikk en god natts søvn.

Dette er muligens ikke noe å råde andre til uten å konferere med kjæresten på forhånd, men i vårt forhold er det lov.. :lur:

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater å bli avvist, og heldigvis gjør vi det sjelden begge to. I går var kjæresten trøtt og jeg kåt, men det endte opp med at jeg tok for meg av det jeg ville ha, og fikk en god natts søvn.

Dette er muligens ikke noe å råde andre til uten å konferere med kjæresten på forhånd, men i vårt forhold er det lov.. :lur:

Har det slik her også. Og det går begge veier.

Har enda tilgode at ein av oss føler oss brukt etterpå, det ender som regel opp med at den som ikkje var kåt, blir det etter kort tid uansett. Men så klart, er den andre sjuk, så ligger ein unna (og muligens tar saken i egne hender).

Total avvisning er sjeldent eit tema.

Sex skal hjelpe på hodepine, så det er ikkje ein "godkjent" unnskyldning her i huset ;)

Skrevet

Ditto. (Bare at det var jeg som var trøtt. Egentlig ganske deilig å bli håndtert når man er i halvsvime og stoler fullt ut på partneren. ;) )

Gjest Passing by
Skrevet

Er stakkaren syk så skal han da få være i fred, får ta det igjen når han er frisk :)

Gjest Katten.
Skrevet

Ekstremt sjeldent at jeg avviser, men siden jeg helst vil ha orgasme 5-6 ganger dagen, blir jeg nok det i ny og ne ^^

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Det er ikke alltid humøret er der, selv om det dreier seg om verdens deiligste aktivitet. :gjeiper: Men å bli avvist igjen og igjen og igjen er ikke noe moro, da kan man begynne å lure. :forvirret:

Skrevet

Jeg har aldri opplevd å bli avvist. Om han hadde en god grunn (sykdom feks.) hadde det vært helt greit. Om det var en mindre god grunn, hadde jeg kanskje følt litt på det, men det hadde ikke vært en veldig big deal.

Skrevet

Jeg har blitt avvist en del ganger, og det er vondt, sårt..man blir forbanna og lei seg. Sint og fortvilet. Jeg mistenker at følelsene hans var lunkne, eller at kjemien vår ikke stemte.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har aldri blitt avvist, så den dagen det skjer blir ikke så hyggelig tror jeg. Kommer til å tenke mye rart da!

Har avvist selv, men det er veldig sjeldent og da har jeg hatt psychovondt. Avviste heller aldri da jeg var gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt avvist noen ganger av kjæresten i perioder hvor jeg har vært veldig kåt og vi har hatt veldig mye sex. Eller hvis han holder på med noe som har med interessen hans å gjøre har det skjedd et par ganger.

De første gangene ble jeg litt satt ut, men etterhvert har jeg skjønt at menn ikke er maskiner. Men jeg har nok avvist kjæresten flere ganger enn han har med meg, selv om jeg ikke gjør det så ofte akkurat.

Skrevet

Blir litt sjokkert her når folk skriver "god grunn." Sex er KJEMPEDEILIG, men er jo rett og slett noen dager der man ikke orker, uten noen spesiell grunn? Her i huset er det _sjelden_ en av oss sier nei til å ta en runde med :sengekos: , men hvis det da er en dag en av oss ikke orker, så blir ikke den andre sur og lei seg fordi den andre ikke har "gyldig grunn" til å ikke ha sex.....

• 4 uker senere...
Skrevet

Har både blitt avvist og avvist selv ett par ganger, kun pga trøtthet eller tid... Ingen problem :) Hadde partner vært syk hadde jeg ikke prøvd meg uansett :P

Gjest MorAase
Skrevet

Det var aldri min oppgave å ta initiativ, så jeg ble aldri avvist. Ble nok i årenes løp en del avvisninger andre veien.

Skrevet

Jeg regner det ikke som avvisning av meg hvis jeg er kåt, men dama er syk eller har mens så det ikke er aktuelt.

Da er det ikke anledning til sex, enkelt og greit.

Det må man bare forstå og akseptere.

Avvisning kaller jeg det hvis dama sier nei nettopp uten annen grunn enn at hun ikke har særlig lyst akkurat da. Det er avvisning.

Jeg syns det er ille om hun sier hun ikke vil bare pga hun ikke er i humør, mens jeg kan være steinkåt og hun ikke viser noe forståelse for at det ikke blir det samme å ordne det selv... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

har aldri blitt avist. Men jeg aviser ganske ofte

Gjest Fikira
Skrevet

Er vel ca 50/50 på hvem som avviser. Og det er selvfølgelig helt greit. Sex er best når begge er helt med uansett =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...