AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #21 Skrevet 5. april 2011 Men det ser jo uansett estetisk penere ut med BH og truse i samme farge, enn en blå truse og en gul BH. Det handler jo også litt om å gjøre seg pen for partneren, og det er en fin måte å vise at man anstrenger seg litt for å se bra ut.
sanssouci Skrevet 5. april 2011 #22 Skrevet 5. april 2011 Jeg har et mål om alltid å ha matchende undertøy, føler meg rett og slett mye flottere da! Men så er jeg veldig opptatt av at ting skal være gjennomført og er jente da..! Hehe. De fleste gutter jeg har pratet med syns jo det er hyggelig at en jente gjør en innsats, men som de fleste gutter her sier, så tenker vel de fleste på å få det av.
Gjest Passing by Skrevet 5. april 2011 #23 Skrevet 5. april 2011 Vitsen? Mange synes faktisk at sexen får et ekstra kick når det er en viss type klær involvert. Hørt om "Fully clothted sex"? Det fins masse spennende om dette på nettet hvis du søker på det, og undertøyet er veldig i fokus innenfor denne typen sex. Men man må jo naturligvis like denne formen for fetisj til en viss grad da, ellers er jo vitsen, som du sier, fraværende. Det er her hele poenget ligger, enten tenner man på sexy undertøy, og har det med i akten, ofte eller en gang i blant, eller så ser man det bare som helt ordinære plagg som bare blir i veien. Fritt valg.. Men har du en fetisj så må du også fortelle om det sånn at den du vil ha sex med sørger for å oppfylle fetisjen din, men det gjør du vel?
Gjest per ulv Skrevet 5. april 2011 #24 Skrevet 5. april 2011 i den settingen er det jente som teller....som oftest tenker jeg nok ikke over forskjell på de plaggene da. De skal jo uansett fjernes;) i andre settinger der jenta kler seg i sexy undertøy for å svinse rundt meg og kåte meg opp, er det andreledes.....der må alt matche
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #25 Skrevet 5. april 2011 Når dere skal pule en, er det viktig for dere at jenta har matchende bh som trusa ? eller er deet greit at hun har på seg en rød truse og en hvit bh? ? ? ? takk på beforehand Hos en dame du f.eks har møtt på byen betyr det ikkeno. Da er det bare noe som skal av. I et forhold blir det ekstra stjerne i boken når hun doller seg opp litt med noe pent under. Jeg liker godt jenter som er litt glad i å pynte seg og når dama føler seg pen så blir hun også mye mer sexy.
Lefteris Skrevet 5. april 2011 #26 Skrevet 5. april 2011 Jeg mener at begge skal ha matchende undertøy - har hun string skal han ha string. Har hun hipster skal han ha hipster
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2011 #27 Skrevet 5. april 2011 Men har du en fetisj så må du også fortelle om det sånn at den du vil ha sex med sørger for å oppfylle fetisjen din, men det gjør du vel? Selvsagt. Og jeg snakker heller ikke om ons eller tilfeldige sexpartnere, men etablerte forhold der man snakker åpent om alt, enten det dreier seg om favorittpålegg eller fetisjer. Videre er jo ikke fetisjer noe bare èn i forholdet kan ha, pluss at man selvsagt også bør ha en viss takhøyde i å oppfylle hverandres fetisjer. Ikke bare bastant avfeie et nøkternt ønske med "æsj ass, ekkelt, ikke min greie så det kommer ikke på tale".
Gjest HunterLady Skrevet 5. april 2011 #28 Skrevet 5. april 2011 Åhh, går det virkelig an å forholde seg helt likegyldig til at dama går rundt i et trangt skjørt der strømpestroppene kan anes under stoffet, og hun tilfeldigvis bøyer seg/sitter slik at strømpekanten kommer til syne oppunder skjørtet? Jeg hadde i allefall tørnet fullstendig gal og bare satt meg på kne, dratt opp skjørtet hennes og boret ansiktet inn mellom rumpeballene hennes, mens hender og fingre hadde lekt med de nylonkledte beina hennes, arrrrgghhh...!!! Å ja, det går fint an det. Men så raskt jeg preller stømpene av, så blir han som en hund i parringstida!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå