Gjest huh? Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 har det hendt dere at dere er ordentlig kåte, men blir ikke våte? jenter? det har hendt meg ett par ganger i det siste.. noen som vet hva jeg må gjøre ? helst uten å kjøpe noe leker...
pouteille Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 har det hendt dere at dere er ordentlig kåte, men blir ikke våte? jenter? det har hendt meg ett par ganger i det siste.. noen som vet hva jeg må gjøre ? helst uten å kjøpe noe leker...
Hinata Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Opplever det nå som jeg går på p-piller, blir våt i begynnelsen, men tørker fort ut. Glidemiddel må stå klart
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Noen ganger er det bare sånn. Vi er ikke maskiner. Det er det samme som en mann som ønsker erjeksjon, men som ikke får det. Kåt som faan, men får det ikke helt til. Ikke tenk så mye på det. Bare la naturen gå sin gang. Mere du tenker på det. Værre blir det. Skulle det bli altfor ille, kjøp glidekrem.
karolinn Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Jeg hadde en slik periode for en tid tilbake da jeg var i et dårlig forhold. Nå i ettertid ser jeg at det var en psykisk greie. Hodet mitt ville ha sex, men kroppen og underbevisstheten ville ikke og klarte derfor ikke slappe godt nok av. 1
Tullo Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Eg merker det litt innimellom nå og det skyldes nok at eg er begynnt på piller igjen. Men eg kommer nok bare til p kjøpe inn glidemiddel så det er klart om det skjer :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå