83` Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Ja, veit jo at eg helst bør spørje legen om slike ting... men eg har aldri hatt senebetennelse før, og veit ikkje korleis det kjennes ut. Så no lurer eg på om eg har fått det i skuldera. Det byrja med at eg har kjendt noko der i eit par vekers tid. Då har det føltes nesten som ei gangsperre. Men idag har det vert verre, og blitt verre og verre ut på dagen. No verker skuldera heile tida omtrent, og det er vondt å løfte armen ut til sides. Fram og tilbake går mykje betre, men no er også det vondt. Køyre bil er også ei voond stilling for armen. Nokon som har hatt senebetennelse her? Og er dette sånt man bør gå til legen med tidlig, eller skal man sjå ei vekes tid om det går over av seg sjølv? Ser ikkje for meg at dette blir godt å gå lenge med då, men er vel kanskje drastisk å stikke til legen med en gang også¨kanskje...
Gjest :) Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Gå til legen du. Jeg har hatt senebetennelse menge ganger og den kan sitte i lenge. Det er ikke dumt å gå til legen. Da får du noe betennelsesdempende og smertene er nok borte på noen dager
83` Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2011 Takk for svar! Ja, føler det sånn no at einaste eg kan gjere er ¨å gå til legen. For er voondt uansett om eg rører på armen eller ikkje, så vil jo bli kvitt det fortast mulig
83` Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2011 Forresten funkar det med smertestillande (ala Paracet) no medan eg ventar på anna "medisin"?
Dyreelskern Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Ibux er betennelsesdempende, men det er ikke bra å ta i lengden, så kom deg fort til legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå