Gå til innhold

Jeg viste meg for en kamerat

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. I går pratet jeg med en god kompiss til langt på natt. Vi kan omtrent snakke om alt sammen og vi har alltid hatt god kontakt over nett. Jeg vet han likte meg godt før når jeg hadde kjæreste og liker meg nok godt enda som venninne i alle fall.

Saken er at i går gikk det litt for langt. Det starta med at vi hadde webcamera på å prata og toppen min gle ned litt ny og ne. Hans reaksjon var da sterk og jeg så jo han likte hva han så. Jeg syntes det var gøy å se hvor mye han reagerte når han fikk se litt.

Timene gikk og drøyere ble det. Kan vel si at det til slutt endte med "web-sex", hvor han runka til meg mens jeg viste puppene mine.

Etterpå når v var ferdige, og jeg kom "til meg selv" så sa jeg at jeg var redd han hadde tatt bilde av det eller filma det. Noe han sa han absolutt ikke kunne gjort mot meg, ei heller skulle han fortelle dette til noen.

Jeg får ikke dette ut av hodet. Vi er begge godt over 20 år også. Jeg har totalt angst for at han skal si dette til noen og at dette skal komme ut.

Hva er det beste jeg kan gjøre nå? :goodbye:

Har en klump i magen :tristbla:

P.S Trenger ikke å høre hvor dum jeg var.. for det vet jeg :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. I går pratet jeg med en god kompiss til langt på natt. Vi kan omtrent snakke om alt sammen og vi har alltid hatt god kontakt over nett. Jeg vet han likte meg godt før når jeg hadde kjæreste og liker meg nok godt enda som venninne i alle fall.

Saken er at i går gikk det litt for langt. Det starta med at vi hadde webcamera på å prata og toppen min gle ned litt ny og ne. Hans reaksjon var da sterk og jeg så jo han likte hva han så. Jeg syntes det var gøy å se hvor mye han reagerte når han fikk se litt.

Timene gikk og drøyere ble det. Kan vel si at det til slutt endte med "web-sex", hvor han runka til meg mens jeg viste puppene mine.

Etterpå når v var ferdige, og jeg kom "til meg selv" så sa jeg at jeg var redd han hadde tatt bilde av det eller filma det. Noe han sa han absolutt ikke kunne gjort mot meg, ei heller skulle han fortelle dette til noen.

Jeg får ikke dette ut av hodet. Vi er begge godt over 20 år også. Jeg har totalt angst for at han skal si dette til noen og at dette skal komme ut.

Forstår at du er engstelig! Og har ingen planer om å fortelle deg "hvor dum du var". For alle mennesker kan gjøre noe de angrer på i ettertid. Isåfall, så stol på han. Om han har lovt deg å ikke ta film av det, eller ta bilde. Så må du nesten bare tro på det. Du sier dere er godt over tjue år og da tror jeg også at det er noe man ikke gjør heller. :)

Håp på det beste og stol på vennen din! :)

Skrevet

Hovedsaken er at du virkelig innser at du har vært dum. Og ikke gjør samme feil om igjen.

AnonymBruker
Skrevet

han kan vel ha samme angst for at du filmet ham mens han satt der og runka i vei... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hovedsaken er at du virkelig innser at du har vært dum. Og ikke gjør samme feil om igjen.

Hun har ikke nødvendigvis gjort noe dumt, mest sannsynlig går det her helt fint.

Skrevet

Ikke tenk over det. Gjort er gjort, du kan ikke gjøre noe med det nå. Og hvis han er en så god kompis som du mener, vil han ikke vise det til noen :)

Skrevet

Hun har ikke nødvendigvis gjort noe dumt, mest sannsynlig går det her helt fint.

Det som er dumt er å ta sjansen på det.

Det er langt ifra alle folk som er til å stole på.

Skrevet

Hvis jeg kjenner menn litt, så har han sikkert ikke tenkt over muligheten av å ta bilder eller filme det, før du sa det! Så jeg ville vært ganske rolig hadde jeg vært deg. I tillegg er det sånn som noen her sier, du kunne jo ha tatt det opp du og! Og det kan han jo ikke vite for sikkert, han heller.

Jeg synes forøvrig ikke du har gjort noe dumt heller. Dere 2 voksne mennesker og gjør hva dere vil. Tro meg, det finnes mye verre ting å gjøre, enn å flashe puppene eller runke foran kamera. Men selv om man er voksen, må man i blant ta konsekvenser av sine handlinger.

• Liker 2
Skrevet

dette var ikke dumt du har ingen ting å frykte. plz gjør det med meg også

AnonymBruker
Skrevet

Tok du opp at han runket? I såfall har dere jo begge litt å frykte og kanskje best tjent med at det blir mellom dere..

Skrevet (endret)

Han har mer å frykte enn deg, så no worries... Han onanerte på cam, du bare viste deg. Han har vesentlig mer å tape på at det skal komme ut, det er ikke spesielt kult å fortelle at man onanerer etter andre som viser seg på cam, selv om det i grunn er ganske uskyldig når dere er single begge to.

Du hadde det gøy i øyeblikket, han nøt øyeblikket, ikke bekymre deg for noe som kan skje. Ta livet som det faller seg.

Edit: Hadde vært gull om en fin venninne viste meg brystene sine på cam imho :popcorn: Men det er sånn som bare skjer med andre.

Endret av Hankjønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...