Gjest Mynona83 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Hei! Alle bilder jeg tar på iPhonen legger seg i "Kamerarull". Jeg vil gjerne dele opp disse bildene i noen album, så det er lettere å holde styr på de. Når jeg hadde PC delte jeg dette bare opp gjennom å lage mapper i utforskeren, nå har jeg mac og finner ingen steder å gjøre det. Har googlet og søkt i supportsidene til apple, men finner ikke noe. Finner bare hvis jeg vil laste inn bilder fra macen til telefonen, og det vil jeg ikke. Jeg finner ikke noen måte å gjøre det på i iPhoto, iTunes og iPhonen dukker ikke opp i Finder'n heller, Hjelp mottas med takk!
Nalla Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Hos meg sorterer bildene seg etter datoen de ble tatt(?), og da er det bare å dra alle bildene jeg ønsker i samme mappen over ett av bildene og slippe den, så trykker jeg en gang på teksten og endrer teksten til f.eks "Sommer 2011". For å finne bildefilene må du lete i programmer-mappen etter iPhoto og velge "Vis innholdet i pakken". Hjalp dette?
Gjest Mynona83 Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Hos meg sorterer bildene seg etter datoen de ble tatt(?), og da er det bare å dra alle bildene jeg ønsker i samme mappen over ett av bildene og slippe den, så trykker jeg en gang på teksten og endrer teksten til f.eks "Sommer 2011". For å finne bildefilene må du lete i programmer-mappen etter iPhoto og velge "Vis innholdet i pakken". Hjalp dette? Neeeei, altså, jeg får jo ikke laget noen mapper på telefonen. De sorterer seg sånn som du sier hos meg og, og jeg kan lage sånne grupper som du snakker om, men bare i iPhoto. Får ikke dette til på selve telefonen.
Gjest Mynona83 Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Takk. Så tungvindt.. Trodde apple sine produkter skulle være enklere å synce en PC til iPhone..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå