Gjest Ny operert Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Jeg hadde en full mageplastikk på torsdag denne uken. Jeg er i fin form og det ble en vellykket oprasjon. Jeg har på meg en stram body / korset. Huden / magen er jeg begynt å klø litt på . Løsner litt på bodyen når jeg ligger i ro i sengen for å klø. Kan jeg begynne å smøre inn magen med krem? ikke der de har sydd da... Eventuelt hvilken krem anbefaler dere. Har jo også oprasjons arr. Har lest litt om Kelo-cote gel. Noen som har erfaring med den kremen å smøre på arr. Eventuelt når kan jeg begynne å smøre? Vet jo at arr ikke forsvinner... Men verdt ett forsøk
Snuskepuz1 Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Jeg hadde en full mageplastikk på torsdag denne uken. Jeg er i fin form og det ble en vellykket oprasjon. Jeg har på meg en stram body / korset. Huden / magen er jeg begynt å klø litt på . Løsner litt på bodyen når jeg ligger i ro i sengen for å klø. Kan jeg begynne å smøre inn magen med krem? ikke der de har sydd da... Eventuelt hvilken krem anbefaler dere. Har jo også oprasjons arr. Har lest litt om Kelo-cote gel. Noen som har erfaring med den kremen å smøre på arr. Eventuelt når kan jeg begynne å smøre? Vet jo at arr ikke forsvinner... Men verdt ett forsøk Anbefaler deg å snakke med legen din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå