AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Jeg har så sinnsykt ømme pupper, blir nesten gal her! Kan ikke pusse tennene en gang uten at det gjør supervondt. Har på meg en løs t-skjorte nå, men som strammer litt i enkelte posisjoner, og selv det gjør vondt. For å gå inn i detaljer så er de spesielt vonde liksom på sidene. Hvis jeg trykker inn på sidene lateralt er det mye vondere enn å trykke medialt. Jeg hadde EL forrige søndag-tirsdag (hadde hvertfall EL-slim de tre dagene). Vi er ikke prøvere, men "skjer det, så skjer det". Spørsmålet mitt er, er ikke dette litt tidlig for å være PMS når det enda er over en uke til jeg skal ha mensen? Ved evt. graviditet, hvor tidlig får man ømme bryster?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Synes ikke det er noe å gå til legen for. Er mye syk, så tråkker for mye på legekontoret som det er føler jeg. Kjenner ikke noe kuler, eller noe annet unormalt inni der, så tror ikke det er farlig akkurat. Bare lurte på om andre også kan få PMS vonde bryster så lenge før IKM? -TS
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Ingen andre som har ømme pupper mellom EL og PMS?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå