AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Ville dere ha hatt lukte-tv? Vi snakket om det i jobbpausen nemlig, hehe. Er jo både fordeler og ulemper med det. Koselig med kakelduft f.eks i matlagingsprogrammer, men om man ser søppeltømmere på film så blir det kanskje litt kjip lukt i rommet Kanskje en av/på lukt-knapp hadde vært noe?
9naah Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Hadde vært litt stilig! Men litt uheldig for meg da (matvrak), hadde sikkert gått rett til butikken å handlet mye tull
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Ville dere ha hatt lukte-tv? Vi snakket om det i jobbpausen nemlig, hehe. Er jo både fordeler og ulemper med det. Koselig med kakelduft f.eks i matlagingsprogrammer, men om man ser søppeltømmere på film så blir det kanskje litt kjip lukt i rommet Kanskje en av/på lukt-knapp hadde vært noe? Det kan bli j....ved juletider da...Ribbelukt i huset hver dag? nei,takk. har nok med min egen stekos. godt med mat,men kan styre meg for lukt i hele huset da keg steker fisk. Holder med kjøkkenet om jeg ikke skal ha det i stua også
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Da tror jeg det er bra likevel at man skjelden ser noen gå på do i amerikanske filmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå