AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Idag syklet jeg meg en liten tur til butikken. Det er nesten bare oppover til og nedover tilbake, altså jeg fikk ikke varmet opp noe før oppoverbakkene begynte. Jeg har spist to brødskiver to timer før og drukket en del. Da jeg kom frem på butikken ble jeg plutselig drit svimmel! Som om jeg skulle gå i bakken. ble kald i panna og svett. Merket også at jeg fikk litt sure oppstøt. Tenkte jeg bare måtte sette meg ned litt. Men det hjalp ikke. Prøvde å holde hodet mellom bena, men hjalp ikke det heller. Jeg tenkte jeg skulle gå inn og kjøpe meg en sjokolade for å få i meg litt sukker, men ble så svimmel og varm/svett at jeg måtte ut å sette meg igjen. Ble etterhvert litt bedre og klarte å handle. Så fikk jeg skikkelig intenst behov for å gå på do, altså nr. 2. Klarte å trille nedover på sykkelen og kom meg hjem. Nå ligger jeg på sofaen og er kald i panna, vondt i hodet og slapp, men ikke så svimmel lenger. Noen som kan skjønne hva det er? Jeg har blitt svimmel tidligere under trening, men da har det gått over etter bare å ha hatt hodet mellom bena eller setti meg ned. Skal sies at jeg er 24 år, normalvektig og litt dårlig trent, men har syklet forige uke, uten at dette skjedde. Er dette noe jeg burde gå til legen for?
Gjest snoopy_93 Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Kan være plutselig blodtrykk-fall. Blir ofte litt sånn om jeg reiser meg for fort opp fra sofaen eller plutselig finner ut at jeg skal jogge uten å varme opp.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Kan være plutselig blodtrykk-fall. Blir ofte litt sånn om jeg reiser meg for fort opp fra sofaen eller plutselig finner ut at jeg skal jogge uten å varme opp. Ja har opplevd det før jeg og, men det varer ikke så lenge. Ikke blir jeg kaldsvett, får sure oppstøtt, behov for å gå på do eller hodepine av det heller... - TS
Gjest paow Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Kan være at du har lav jernprosent eller lite jern i blodet. Har selv hatt de samme symptomene. 1
dobby Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Det kan vere at du har fått det som kallast virus på balansenerven. Har det sjølv for tida... Det går basically ut på at ein er svimmel og eventuelt kvalm i alt frå nokre dagar til fleire veker. Det kjem gjerne ei stund etter at ein har hatt influensa eller liknande. Ufarleg, men plagsomt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå