Gå til innhold

Verste løgnen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den verste løgnen du har fortalt til andre og hva er den verste løgnen du har blitt utsatt for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verste løgnen jeg har blitt utsatt for er mitt tidligere forhold. Jeg trodde alt var rosenrødt, jeg levde som en prinsesse og kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt det så bra i hele mitt liv før. Jeg gikk konstant å smilte og lo. Men han var utro, opptil flere ganger. Bak min rygg, så det var desverre bare jeg som følte det sånn. Det er nok den verste løgnen, og det verste som noen gang har skjedd meg for det kommer man ikke bare "over" :)

Skrevet

Hm, den var vanskelig. Utroskapsløgner er vel det verste jeg har opplevd selv. Jeg lyver sjedent egentlig og kan ikke komme på at jeg har løyet om noe alvorlig, men mulig jeg har det og bare har fortrengt det, kommer ikke på noe nå.

Kanskje en eller annen løgn om at jeg var glad i noen og så var jeg usikker på om jeg egentlig var det, sa det bare for å unngå ubehagligheter og for å ikke såre noen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en venninne som lot meg tro at vi var kjempegode venner, også "dumpet" hun meg ute av det blå.

Den verste løgnen jeg har fortalt til en annen, er en løgn om at jeg ikke var forelsket i en mann som jeg var forelsket i.

AnonymBruker
Skrevet

Den verdte løgnen jeg har fått servert var den første løgnen (forhåpentligvis den siste) min nåværende kjæreste kom med. Det var ikke så veldig alvorlig, og det var i hovedsak for å skåne meg, men å vite at han er i stand til å lyve meg rett opp i ansiktet er ingen god følelse. Jeg er fremdeles i tvil, og veldig såret, og jeg vet ikke hvordan det kommer til å ende.

AnonymBruker
Skrevet

den værste løgnen jeg har utsatte andre for ( så jeg selv trodde det selv også) er at jeg ble gravid for 3 år siden med min daværende mulatt-kjæreste. Mitt livs store kjærlighet! :cry3:

da jeg og mine 2 beste venninner var på jentetur til køben, så blei jeg så full at jeg hadde meg med en danske (..på en kirkegård faktisk...!) jeg er 99,99 % sikker på at han var "faren", fordi jeg gikk på p-piller, men jeg tok bare en nå og da, og 5 stk på en gang åsånt...pluss at kjæresten min hadde dålige svømmere!

vi ble enige om at abort var den beste løsningen pga økonomien som ikke var der, og situasjonen i var i da...jeg angrer hver dag på aborten ..(og utroskapen selvfølgelig), for jeg ville bare beholde det, men feig som jeg er, valgte jeg den " enkleste" løsningen...tenk om jeg hadde fått et lite nurk uten noe som helst brunfarge!? ...har ikke fortalt dette til mine beste venninner heller...

jeg er visst litt av en løgner jeg gitt, jeg har en til ;

jeg har slitt med anoreksi i mange år, og i de siste 4 årene har det utviklet seg til STORE bulemiske tendenser, med overspising til de grader! grunnen til at det ble slutt med mitt livs store kjærlighet i forige løgn, er at jeg valgte maten i stedenfor han! selvom jeg går til psykologisk poliklinikk, lever alle løgnene videre inni meg. hos psykologen later jeg faktisk som det er anoreksien som plager meg idag ( er veldig undervektig)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...