benni Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Noen der ute som kan hjelpe meg med å finne en passende ny mobil? Har fra før en sony ericsson 595 (tror jeg), er veldig fornøyd og har i grunn ikke lyst å bytte den bort. Men tastene faller av og dekselet er løst opp. Har i grunn ingen kriterier. Men om jeg først skal kjøpe en mobil kan den jo være litt godt fungerende. Selv ikke noe fan av Iphone, så det blir ikke aktuelt. Liker veldig godt SE tlfene, men tror jeg er åpen for å prøve ut noe annet. Har du erfaringer med noen av de nye tlf på markedet, så hjelp meg
Tropic Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Spørs litt hva du vil bruke telefonen din til. Om du i dag har en 595 og er veldig glad i denne, kan du jo oppgradere til en W959. Om du ønsker en nyere telefon kan jeg f.eks anbefale deg en SE X10 mini pro. Hold deg unna vivaztelefonen, disse er svært dårlig og masse feil med disse. Spørs også hvor mye penger du ønsker å bruke
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 W595 selges vel også fortsatt Men det spørs om du vil oppgradere til en smarttelefon eller ei? Jeg kjøpte ny mobil nettopp, og gikk lenge og lurte på om jeg skulle ha en smarttelefon eller en "tradisjonell". Etter å ha kikket på de ulike modellene i butikken, fant jeg ut at så godt som alle smarttelefonene var store og tungvinte å holde i hånda, og de små virker kanskje litt klønete å bruke touchskjermen på... i tillegg sluker de batteri (avhengig av bruk, men mye raskere enn andre telefoner). Og jeg skal i grunn bare ha telefonen til å ringe og sende meldinger med - i tillegg er det ikke så ille å bruke internett, spille etc på vanlige telefoner heller. Så jeg endte med en Sony Ericsson Elm, den er rimelig og relativt bra, i hvert fall i forhold til min forrige tlf. For å erstatte W595 er nok 959 et mer solid valg. Ellers er de smarttelefonene jeg vurderte mest LG Optimus One (rimelig, 2X er en ny og mer high end-utgave ), HTC Desire og Legend, og Xperia-telefonene til SE.
benni Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2011 Tenkte jeg skulle gå for noe nytt denne gang da. Og når jeg først skal ta å kjøpe meg en ny så har jeg lyst å kjøpe en som ikke er en av de gamleste på markedet, men heller ikke så ny at jeg ikke finner ut av en ting Tenkt litt på både experia og htc, men aner virkeligen ikke hvilken. Hva som passer best. Tlf brukes mest til ringing, sende mellinger, litt internett og kanskje litt musikk og det kan jo være greit med et fungerende kamera på tlf da, så har man det alltid tilgjengelig.
Henkie Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Behovet du beskriver, og enkelthet i bruk, dekkes 110% av iPhone, men det vil du tydeligvis ikke ha....så da så...prøv HTC desire hd eller Samsung i9000 galaxy. Begge de er helt greie alternativer dersom iPhone er utelukket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå