Gå til innhold

sex med ny dame

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

har drevet på med ei dama i en måneds tid!

og ender vel opp med sex snart nå slik det har utviklet seg.

men siden jeg har dårlig selvtillite ihvertfall når det kommer til sex.

lurer jeg på åssen jeg skal oppføre meg

har ikke hatt sex på 3 år og da var det en one night stand. før det har jeg bare hatt sex med ei dame jeg var sammen med som funka veldig dårlig i en kort periode!

grett nok når det kommer til akten, men er så usikker på å spørre om hu har beskyttelse, bare kjøre på, komme inn i a, trekke meg ut(hvor skal jeg komme da?) mye søl osv. mye som jeg tenker på, og for ikke å virke som en total dust!

how should i do it ;)

?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hei!

har drevet på med ei dama i en måneds tid!

og ender vel opp med sex snart nå slik det har utviklet seg.

men siden jeg har dårlig selvtillite ihvertfall når det kommer til sex.

lurer jeg på åssen jeg skal oppføre meg

har ikke hatt sex på 3 år og da var det en one night stand. før det har jeg bare hatt sex med ei dame jeg var sammen med som funka veldig dårlig i en kort periode!

grett nok når det kommer til akten, men er så usikker på å spørre om hu har beskyttelse, bare kjøre på, komme inn i a, trekke meg ut(hvor skal jeg komme da?) mye søl osv. mye som jeg tenker på, og for ikke å virke som en total dust!

how should i do it ;)

?

Det fins dessverre ikke noen fasit som andre kan gi deg, så du kan gjenta det.

Alt avhenger av situasjonen du er i.

Men det er generellt ikke smart å bare kjøre den inn og forvente at hun skal nyte dette.

Du bør passe på å få henne kåt og tilstrekkelig våt først.

(Hun har en klitoris.)

Hvordan spørre om beskyttelse: Ikke spør, bare tre på kondomet ditt som den mest selvfølgelige ting i verden.

Hvor komme: Det må hun fortelle deg. Muligens kommer du jo inni kondomet, så da er det vel ingen issue?

Søl: Det avverger du med å ha noe å tørke det bort med, men når du har kondom er det skjelden søl...

Good luck :)

Gjest Gjest
Skrevet

Bare hopp i det. La sjenertheten ligge. Vår litt prad pitt i senga, ta kommandoen. Start med et langt forspill der du kliner med henne og suger henne på puppene. Så kysser du henne på navlen, og om hun ikke sier noe så går du ned til musa. Vær gentel når du slikker musa de første 3minuttene for så å finge henne med 2fingre mens du slikker klitten. Pass på å klippe negler. etter 5-7minutter lar du henne ligge på topp og styre spillet litt mens du penetrerer henne rolig. etter litt tar du henne hardt bakfra til du kommer i et kjempestønn.

Så drar du opp buksa og sier "Hadet, mamma lager kjøttkaker i dag"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...