Gå til innhold

Sexy naturlige kvinner over 35....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

La oss ta en "pause" fra disse ungjentene for et øyeblikk og fokusere på godt "voksne" kvinner som både er flotte å se på, og har en viss sexappeal. :)

Begynner med Liv Grethe.. Har sansen for hun her ja.

http://www.nrksport.no/contentfile/file/1.1617057!img1617039.jpg

Fjernet img-tag.

Ms. Raggsokk, mod.

Endret av Ms. Raggsokk
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Norges vakreste;) Unni Wilhelmsen!

Bildet fjernet iht reglene om kopirett

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

En viss sexappeal?? :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det bildet kan ikke ha vært tatt nå nylig? :) Hun så rimelig fresh ut der ja.

Endret av per78
Gjest Gjest
Skrevet

Kvinner mister sin verdi og sex appeal etter fylte 30, og de fleste av dem slutter vel å ha sex når de runder 40. Det er i alle fall da mennene/kjærestene deres dumper dem og går og leter etter ungt og friskt kjøtt.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Minner om reglene for bildebruk. Img-tag skal ikke brukes.

Ms. raggsokk, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner mister sin verdi og sex appeal etter fylte 30, og de fleste av dem slutter vel å ha sex når de runder 40. Det er i alle fall da mennene/kjærestene deres dumper dem og går og leter etter ungt og friskt kjøtt.

:skratte:

News flash - damer øker sin seksualitet rundt 30 åra mens mannfolka er på sitt høyeste punkt når de er rundt 20 år og så går det bare nedover med de, men for damene går det bare oppover. Voksne damer er mye mer bevist sin egen seksualitet og får derfor mye mer igjen for en hyrdestund.

Derfor er livet som cougar digg!! Deilig å bruke de unge gutta for hva de er verdt og dumpe dem når de bikker 30 og blir hårløse og satte gubber med godteposemage.

• Liker 5
Skrevet

Javel ja . Da får jeg bare avvise alle mannebein etter fylte 30 år jeg da : ) Er uansett meget få menn etter fylte 30 år som er noe kjekke å se på og som fortsatt har litt hår på hodet og som er pulbare likevell . Så er ikke noen sak å avvise mannebein som sikler etter oss lekre pent brukte 30 årige kvinner : ) Ikke kvinners tap i hvertfall .Verre med dere menn .

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eva Rosenkrantz <3

Skrevet

Line Verndal da? Maria Bonnevie?

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Også må vi ikke glemme kosmetikkdronningen Celina Midelfart. Hun er jo nydelig, og alldeles naturlig. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det bildet kan ikke ha vært tatt nå nylig? :) Hun så rimelig fresh ut der ja.

Bildet er tatt like før hun ble gravid med sitt første barn som 38-39-åring! Alyssa er veldig pen..

AnonymBruker
Skrevet

Line Verndal da? Maria Bonnevie?

Nei, tror ikke det. Litt søte er de, men verken sexy eller vakre. Sorry.

-Norsk mann-

AnonymBruker
Skrevet

Javel ja . Da får jeg bare avvise alle mannebein etter fylte 30 år jeg da : ) Er uansett meget få menn etter fylte 30 år som er noe kjekke å se på og som fortsatt har litt hår på hodet og som er pulbare likevell . Så er ikke noen sak å avvise mannebein som sikler etter oss lekre pent brukte 30 årige kvinner : ) Ikke kvinners tap i hvertfall .Verre med dere menn .

Eig med deg....men si meg: har ikke du vært "30 år" i mange år nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...