Gjest gjest92 Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Hei =) Jeg sov på et hotelrom i natt, og våknet med utslett på albuer og knær. Det har blitt værre nå utover dagen, og jeg begynner å bli litt nervøs. Noen som har peiling på hva det kan være? Utslettet er småe blemmer med blank/hvit veske som står tett i tett..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 æsj.. i norge?! jeg får ofte slike rød utslett som klør som f... i utlandet.. alltid på legger/knær! du bør nok be de (hotellet) sjekke ut litt - er garantert et(tusen) småkryp i den sengen!
Gjest gjest92 Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 i norge ja! blirjo nervøs av å våkne med masse kløe og ekkle blemmer på kroppen ;p
Gjest gjest92 Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 nå begynner jeg å freake ut! i løpet av en dag har utslettet/blemmene spredd seg fra albuene og knærne, til overalt! det klør og klør Noen som har peiling på hva det kan være?
Sugerøret Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 veggdyr? si fra på hotellet og kansje kontakte lege slik at du kan dokumenter ting OM det skulle være veggdyr... (grøsss ) 1
Gjest gjest92 Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 off, må nesten gjøre det:( Sykt ekkelt å tenke på! første og siste gangen jeg ligger på ett hotel! haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå