Gå til innhold

Oppdrag bikinikropp!


Dobbeltseng

Anbefalte innlegg

Jeg har nå endelig kommet igang med treningen mot sommeren. Torsdag forrige uke meldte jeg meg inn i Itrain treningssenter. Fikk med meg en venninne, slik at vi kanskje kan pushe hverandre.

Mitt utgangspunkt:

Vekt: 60/61kg

Høyde: 168cm

Mål der jeg er størst rundt magen: 85cm

Lår: 45cm

Målet mitt er ikke nødvendigvis å gå ned i vekt, men å bli kvitt litt av magefettet. Jeg vil også stramme opp hele kroppen, mage, lår, armer, og rumpe. Jeg skal måle og veie meg hver onsdag, så får vi se..

Endret av Dobbeltseng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag 1. april, første trening.

40 minutter kondisjonstrening, elipsemaskin og tredemølle. 10 minutter nedjogging og uttøying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! :)

Det ser ut som du har en fin vekt i forhold til høyden din! Der er du heldig :)

Jeg er også en person som er tynn men magefettet dominerer :/ BLÆH! Her kan vi motivere hverandre! Jeg skal også stramme inn, men skal samtidig ned litt over 5 kg til så her må det jobbes :popcorn:

Så flott du har meldt deg inn på treningsenter! Jeg prøvde en liten periode å trene hjemme osv, men... nææh funka ikke for meg :) Trenger å ha en intruktør til motivasjon! Trening er gøy nå som jeg ser fremgang :)

Lykke til :) Jeg kommer til å følge med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjedelig med at det legger seg så fint på magen! Hehe :P Ja, likte senteret veldig godt også! Og nå har jeg bestilt en veiledningstime. Der får jeg en treningsplan som er satt opp mot hva jeg vil oppnå, og kostholdsveiledning. Koster til sammen 300,.. Billig! :D Gleder meg.

Endret av Dobbeltseng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 3. april

25 minutter kondisjonstrening, tredemølle

15 sit ups og 10 rygg ups x 5(serier)

10 minutter nedjogging og uttøying.

Endret av Dobbeltseng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Flink du er!

Jeg liker ikke treningssentre jeg. Liker best å svette og kave hjemme på stuegulvet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er!

Jeg liker ikke treningssentre jeg. Liker best å svette og kave hjemme på stuegulvet :sjenert:

Takk!

Jeg hadde nok ikke kommet meg igang om jeg ikke hadde funnet dette billige treningssenteret. Jeg hadde ikke giddet å trene hjemme, fordi da hadde det vært så mange andre ting jeg hadde heller villet gjøre.. haha :P Og ikke har jeg noe treningsutstyr hjemme heller. Jogging kunne jeg gjort ute, men jeg liker mye bedre å jogge/løpe på en tredemølle :jepp:. Elsker mitt nye treningssenter! (Veldig pluss med lilla vegger da!). :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med :jepp: Virker som vi har ganske like mål fram mot sommeren!

Tok meg en rask titt innom tråden din! Ja, det virker slik, skal følge med deg, kanskje jeg får inspirasjon når jeg eventuelt begynner å dabbe av! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 4. april

10 minutter oppvarming, tredemølle

30 sekunders intervalltrening, 30 sekunder pause i mellom. 10 serier på nivå 14.

10 sit ups x 3 serier, med 5kg vekt på brystet.

10(rep) x 3 serier beinpress, 37kg.

10 minutter nedjogging og uttøying

:)

Endret av Dobbeltseng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var det veie og måle dag!

Mitt utgangspunkt:

Vekt: 60/61kg

Høyde: 168cm

Mål der jeg er størst rundt magen: 85cm

Lår: 45cm

Idag:

Vekt: 59,5kg

Høyde: -

Mage: 85cm

Lår: 45cm

Nedgangen i vekten har nok med å gjøre at jeg nå veide meg tidlig, før mat, mens jeg sist veide meg utpå dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Flink! Føler du fremgang i treningen da, at du orker mer? :)

(Gud, du er fire cm. høyere enn meg, og ti kilo lettere. Og jeg synes jeg begynner å bli fast i fisken, host-kremt :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink! Føler du fremgang i treningen da, at du orker mer? :)

(Gud, du er fire cm. høyere enn meg, og ti kilo lettere. Og jeg synes jeg begynner å bli fast i fisken, host-kremt :fnise: ).

Takk!

Jeg har "bare" trent i fire dager, så jeg har ikke merket noe sørlig enda :) Skal inn å trene idag også, så får se da! :)

Man kan jo være fast selv om man er tyngre :) Jeg er ikke så fast^ Haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...