Gå til innhold

Overflødig hud etter slanking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på akkurat fylte 20 år som skal ned rundt 50 kg i vekt. Er det noen på rundt min alder som har gjort det samme?

Er utrolig redd for å få masse overflødig og løs hud, og lurer på litt tips og triks. Har hørt at alder har mye å si også, derfor spør jeg om erfaringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye overflødig hud man får etter å ha slanket seg avhenger av blant annet alder, genetikk, røyking, soling, hvor mye huden har blitt strukket og over hvor lang tid. Du er bare 20, så sjansen for at huden din trekker seg sammen er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Jeg tror ikke det vil bli noen stort problem for deg, i alle fall ikke dersom du skal gå ned i et langsiktig perspektiv.

Sett eksempler på dem som har gått ned like mye, uten at løs hud for dem har blitt noen stort problem, dog i eldre alder enn deg.

Men som nevnt, mange forhold spiller inn så man kan jo aldri forutse sikkert. Dog taler mer til din fordel i så måte, enn at jeg mistenker at det skal bli noe særlig problem.

Løsere blir det jo, men jeg tror det vil stramme seg opp dersom du makter å nå din målsetning.

I alle fall skal du vite at det er fult mulig å klare det målet du har satt deg, men det forutsetter at prosessen blir en god følelse (det sitter mentalt) og at du spiller på lag med kroppen og ikke motarbeider naturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...