Gå til innhold

Forslag til reise i sommer?


WhiteDiamond

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker noe med all inclusive, liker det varmt og helst en plass som ikke er så typisk for nordmenn. Gjerne slik Egypt var før all turismen slo inn. Sambo ønsker hvite strender, og herlig sjø. Vi ønsker å dra til Marrakech, men det ble lagt på hyllen da det ikke er strender der. Pris må være rundt 20-25k for begge. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var i Kemer i Tyrkia ifjor sommer, og trivdes så godt at vi reiser tilbake i år! Samme hotell og hele pakken. Det var helt fantastisk herlig, ikke så sykt "turistete" som Alanya eller Antalya, men samtidig mange tilbud og utflukter. Sinnsyk service! Vi reiste i August, og det var litt FOR varmt (ikke for meg, men resten av reisefølget "led"). Lå rundt noen og 40 grader i solen. I år reiser vi i Juni, da skal det visst være mer "overkommelig" temeperaturer.

Turen er forresten VELDIG rimelig også!

Her er hotellet vi skal tilbake til i år http://www.startour.no/feriereiser/tyrkia/kemer/leiligheter-melissa-garden/?season=sommer-2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det kan være litt vanskelig å finne et "øde og uoppdaget" sted med all inclusive resorter, da dette er selve definisjonen på masseturisme. Men du finner jo steder med fullpensjon da, hvis dette dekker behovene deres?

Jeg ville foreslått Østen tror jeg. Thailand er jo veldig typisk for nordmenn, men feks store deler av Indonesia har bra klima i sommermånedene. Jeg var på en øy som heter Bintan for 9 år siden. Det går speedbår fra Singapore - en by som også godt kan vies noen dager (ingen strender her dog - hvertfall ingen gode bademuligheter, men mye fint å gjøre allikevel). Vi bodde på et veldig enkelt hotell når vi var her, men dagene ble uansett ikke tilbrakt på rommet, så det spilte liten rolle. Og det er store resorter her også, bruk tripadvisor feks.

Ellers så har du jo Bali og Lombok da, de har også høysesong på sommeren. Nok en del mer turister, men også bedre underholdningstilbud og flere hoteller å velge mellom. Nå kan du vel til og med reise charter hit med apollo. Og da finner du nok all inclusive hoteller også. Jeg vil allikevel tro at du får det billigere hvis du leter fram hotell og flybilletter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...