momo Skrevet 2. november 2003 #1 Del Skrevet 2. november 2003 Hva synes dere om disse kjolene? http://www.bridesave.com/images/gowns/ma9128m.jpg]http://www.bridesave.com/images/gowns/ma9128m.jpg [url=http://www.bridesave.com/images/gowns/ld8273m.jpg]http://www.bridesave.com/images/gowns/ld8273m.jpg Synes den første er den fineste,men det er så langt slep på kjolen og lurer litt på hvordan det skal gå i selskapet. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 2. november 2003 #2 Del Skrevet 2. november 2003 begge er kjempe fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 2. november 2003 #3 Del Skrevet 2. november 2003 jeg syns ingen var fine..Ikke min smak ,litt store syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 2. november 2003 #4 Del Skrevet 2. november 2003 Synes de var veldig fine, men fikk vite av en som jobber på en bryllupsforretning at for å kunne ha brudekjoler med rynker i livet må man være temmelig smal om livet fra før... Så derfor kunne nok ikke jeg hatt noen av disse... :-) Men kjolene var kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 2. november 2003 #5 Del Skrevet 2. november 2003 Synes kjole nr. 1 var finest. Kanskje litt mye pynt på skjørtet, men ellers var den nydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. november 2003 #6 Del Skrevet 2. november 2003 Begge to var fine. Det spørs litt på stilen din - vil du ha romantisk/glamorøs kjole eller romantisk men litt mer original kjole? Den andre var litt mer spesiell, den første var nydelig også men litt mer "vanlig". Gå for den du vil føle deg mest hjemme i og den du kler best! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. november 2003 #7 Del Skrevet 2. november 2003 Nr en var dritlekker, nr to var kjedelig. Men som sagt over her, man bør være nitten år og str 36 for å se fin ut i en sånn kjole...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 2. november 2003 #8 Del Skrevet 2. november 2003 Nr en var dritlekker, nr to var kjedelig. Men som sagt over her, man bør være nitten år og str 36 for å se fin ut i en sånn kjole...... Jeg syns også kjole nr 1 er den fineste. Men ellers syns jeg ikke du skal bry deg om alder eller størrelse her. Jeg syns det som er viktigst er hvilken type du er. Er du en romantiker passer den første veldig bra. Så lenge du føler deg vel i denne kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 2. november 2003 #9 Del Skrevet 2. november 2003 Flotte kjoler, men kanskje litt enorme skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. november 2003 #10 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg syns også kjole nr 1 er den fineste. Men ellers syns jeg ikke du skal bry deg om alder eller størrelse her. Jeg syns det som er viktigst er hvilken type du er. Er du en romantiker passer den første veldig bra. Så lenge du føler deg vel i denne kjolen. Hi hi hi det tenkte jeg også, helt til jeg prøvde en slags Dianakjole. Og jeg er IKKE nitten og str 36...... Vi holdt på å le oss ihjæl, alle sammen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. november 2003 #11 Del Skrevet 2. november 2003 Personleg likar eg ikkje så godt svære (vide) skjørt, og helelr ikkje stroppleuase kjolar... Så dette var ikkje drauymekjolane mine akkurat. Men - som dei fleste så likte eg best nr. 1 - den var meir klassisk og elegant, på ein måte. Lukke til med kjolejakt i alle fall! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 2. november 2003 #12 Del Skrevet 2. november 2003 Hi hi hi det tenkte jeg også, helt til jeg prøvde en slags Dianakjole. Og jeg er IKKE nitten og str 36...... Vi holdt på å le oss ihjæl, alle sammen........ Da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. november 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 2. november 2003 Hmmmm, nå ble jeg litt skeptisk, tror jeg snart må komme meg i en brudesalong og få prøvd de kjolene eller noen som ligner. For jeg er ikke nitten og ikke str 36. Det var tider det, men ikke så realistisk nå. Tenkte jeg skulle ha kjole med stort skjørt fordi jeg har stor rumpe samme hvor mye eller lite jeg veier. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 2. november 2003 #14 Del Skrevet 2. november 2003 Tenkte jeg skulle ha kjole med stort skjørt fordi jeg har stor rumpe samme hvor mye eller lite jeg veier. :D Men man kan ha store skjørt selv om man ikke er "19 og str. 36", men en bør visst holde seg unna rynker i livet, har jeg hørt... Du blir helt sikkert fin uansett hva du velger! Jeg har til gode å se en brud som ikke var fin! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå