AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Hei! Jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene som har drukket alt for mye siden jeg var ca 17. Nå har jeg drukket hver eneste dag i ett og et halvt år, og har aldri hatt lyst til å slutte. Ville egentlig bare dø. Men nå har det plutselig gått opp et lys for meg (av en eller annen grunn) og jeg er fast bestemt på å aldri drikke alkohol igjen noengang. Jeg lurer på om det er noen her som har erfaringer med å gjøre dette på egenhånd? Jeg har hatt delirium et par ganger før og det er virkelig grusomt. Jeg spurte legen om medisiner som han forståelig nok ikke ville gi meg, men heldigvis fant jeg noen resepter og medisiner han har skrevet ut tidligere men som jeg ikke har brukt. Forrige uke drakk jeg litt mindre enn jeg pleide og siste slurk tok jeg natt til torsdag. Så jeg nærmer meg tre døgn med bare cola og vann! De medisinene jeg begynte på torsdag ettermiddag var begynnerdose Antabus, Tegretol anbefalt dose og anbefalt dose Atarax for angst. Har selvfølgelig sovet dårlig og hatt milde abstinenser som skjelving, kvalme, svette-fryse osv men ingenting helt forferdelig enda. Så spørsmålet er: Er det stille før stormen, eller kan det faktisk hende at medisinene har hjulpet og jeg slipper unna det værste? Må også nevne at jeg er i en slags lykkerus- er så glad for at jeg "slipper" å drikke mer selvom suget er utrolig sterkt. Håper på og er takknemlige for alle svar
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg syns du skal være stolt over å ha tatt tak i dette og prøve å gjøre noe med det til deg Lykke til, håper det går bra
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Takk! Må innrømme at jeg ER ganske stolt Hihi..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Hei! Jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene som har drukket alt for mye siden jeg var ca 17. Nå har jeg drukket hver eneste dag i ett og et halvt år, og har aldri hatt lyst til å slutte. Ville egentlig bare dø. Men nå har det plutselig gått opp et lys for meg (av en eller annen grunn) og jeg er fast bestemt på å aldri drikke alkohol igjen noengang. Jeg lurer på om det er noen her som har erfaringer med å gjøre dette på egenhånd? Jeg har hatt delirium et par ganger før og det er virkelig grusomt. Jeg spurte legen om medisiner som han forståelig nok ikke ville gi meg, men heldigvis fant jeg noen resepter og medisiner han har skrevet ut tidligere men som jeg ikke har brukt. Forrige uke drakk jeg litt mindre enn jeg pleide og siste slurk tok jeg natt til torsdag. Så jeg nærmer meg tre døgn med bare cola og vann! De medisinene jeg begynte på torsdag ettermiddag var begynnerdose Antabus, Tegretol anbefalt dose og anbefalt dose Atarax for angst. Har selvfølgelig sovet dårlig og hatt milde abstinenser som skjelving, kvalme, svette-fryse osv men ingenting helt forferdelig enda. Så spørsmålet er: Er det stille før stormen, eller kan det faktisk hende at medisinene har hjulpet og jeg slipper unna det værste? Må også nevne at jeg er i en slags lykkerus- er så glad for at jeg "slipper" å drikke mer selvom suget er utrolig sterkt. Håper på og er takknemlige for alle svar Flott!! Jeg tror du slipper de verste abstinensene sden du ikke har drukket siden natt til torsdag. Den verste dagen ville ha vert i dag og eventuellt i morra tror jeg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå