Gå til innhold

3 days shred


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann.

Som følge av at jeg har gått litt lei av trening på studio og ikke klarer å være så strukturert der :skravle: , så har jeg bestilt meg Jillians 30 days shred. Jeg skal ikke ned i vekt, men ønsker mer markerte muskler og selfølgelig: få strammere kropp!

Noen som har erfaringer med 30 days shred og som ikke hadde som mål å ned i vekt?

Ser det er mange som har gått ned mye vekt og blitt mer markert, men lurer på om dette også vil funke for meg som ikke har planer om det første.

Gleder meg til å begynne! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring med dette programmet, men husk at du må vedlikeholde selv etter at du har nådd dine mål. Slutter du å trene vil du sakte men sikkert miste det du har oppnådd.

Vet ikke om dette programmet har kostholdsveilednig, men kosthold er alfa og omega for å få en stram og muskuløs kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

:jepp:

Heisann.

Som følge av at jeg har gått litt lei av trening på studio og ikke klarer å være så strukturert der :skravle: , så har jeg bestilt meg Jillians 30 days shred. Jeg skal ikke ned i vekt, men ønsker mer markerte muskler og selfølgelig: få strammere kropp!

Noen som har erfaringer med 30 days shred og som ikke hadde som mål å ned i vekt?

Ser det er mange som har gått ned mye vekt og blitt mer markert, men lurer på om dette også vil funke for meg som ikke har planer om det første.

Gleder meg til å begynne!

Jeg har brukt dette programmet et par uker...blir god og svett av den og det er som en intensiv sirkeltrening...nå er det både kardio og styrke, men vil si at den er mer for dem som vil komme igang med trening og trenger litt ekstra motivasjon for å komme igang med trening eller for de bedre trente; et tillegg til annen trening.

Jeg bruker denne som en litt intensiv kveldstrening i tillegg til jogging på morgenen og boksing et par ganger i uka. Det er jo hovedsaklig hardere kardio som gjør at fettprosenten minker og musklene kommer frem og blir synlige...men at du vil bli strammere i fisken og komme i bedre form enn å ikke trene; Det gjør du :jepp:

Kostholdet har jo også mye å si...vil du bli definert må du fokusere på riktig kosthold :handle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akk begynt på dette programmet jeg å, dag 4 idag - 26 to gO ;) Veldig spent på om det virker/gir synlige resultater, men tenker som så at all trening er bedre enn ingen trening!? Og har vel ingenting å tape på å prøve det ut! Planen er å kjøre dette programmet i tilegg til vanelig daglig trening.. Er stort sett på treningsstudio/ute å jogger hver dag, men har godt av litt mer styrke og variasjon merker jeg.. Starten av programmet (armhevningdelen ) syntes jeg er hard :gjeiper:

Lurer som deg på om noen har erfaringer? Noen resultater de vil meddele? :jepp: Mitt må er begge ting, ned i vekt og mer markerte muskler (rett og slett litt mer gjennomtrent). Så får vi se da..

Btw, noen tips til bruk av vekter? HAr ingen vekter, men bruker 1/2 litersflasker med vann.. bedre en ingenting, men føler det blir litt lett, i hvertfall på "chest fly`s a"!?!

Endret av -lij-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt programmet i ca 2 mnd nå, og ser stor forskjell. Planen var ikke slanking, men en flatere mage og litt mer styrke. Kan vel ikke si at jeg hadde "stor" mage før start, men nå er den iallefall nesten helt flat og mye fastere. Har gått inn mellom 1 og 2 bukse størrelser, så livvidden har helt tydelig forandret seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det for lenge siden inngangen til skikkelig trening. Den treningen jeg foretar i dag gjør 30days shred til en lek i søvne for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet går ut på at du skal trene 20 min hver dag, og er lagt opp i intervaller med 2 min styrke og 2 min "utholdenhet". Man følger programmet i 30 dager, det er tre ulike nivåer. Hver 10ende dag skal man gå opp et nivå..

Link med litt info: Min lenke

eller bare søk på 30 days shred på googel, så får du masse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Gjennomførste økt to på nivå 1 idag og ble skikkelig svett! Synes det var en veldig grei sirkeltrening, gøy med forandringer. Satser på resultater etterhvert :jepp:

Endret av Marit123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baben

Jeg har lyst til å prøve den, i tillegg til annen trening jeg gjør fra før av.

Så har lasta ned den, må bare få tak i manualene mine som jeg har lånt bort, så kan jeg starte i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...