Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hei

Endret av Tolabo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Is i magen.

Men har du ikke hørt noe på en uke så er det grunn nok til bekymring.

Skrevet (endret)

vell

Endret av Tolabo
Skrevet

vell det er siden onsdag da...men jeg synes det er så merkelig at hun ikke har svart på noe som helst...har bare sendt 2 meldinger siden da...den ende om går det bra med deg eller som jeg sendte idag. men fortsatt ikke noe svar...vi har dog enda ikke ringt til hverandre..kanskje jeg skulle prøve det? uff, er bare så forvirret akkurat nå.

Tja, det kan jo være at hun har fått kalde føtter som det så fint heter.

Eller mista mobilen og krasja PCen.

Ringer du så finner du i hvert fall ut om mobilen hennes fungerer.

Og hun kunne jo faktisk svare også.

Men Internett er jo litt spesielt og blir litt upersonlig inntil man faktisk treffes ansikt-til-ansikt.

Skrevet (endret)

vell

Endret av Tolabo
Skrevet

vell, det hadde vært rart at hun bare plutselig fikk kalde føtter da... har mange ganger luftet ideen om at hun ikke trenger vist hun ikke ville så hun har hatt ganske mange sjansjer på det også..men jeg burde kanskje vente en dag eller til før jeg ringer? :) hun er en ganske sjenert jente å så at hun ikke liker noe særlig med ringing :P men ga meg fortsatt nummeret sitt?

Tja, jeg hadde vel kanskje sendt en melding eller to først med noe sånt som dette:

Hei! :) Er du i live eller? ;)

Hører du fortsatt ingenting så kan du ringe på onsdag (etter 1 uke).

Men hvis det da ringer og hun ikke svarer, så tror jeg at jeg hadde gitt opp inntil hun ga lyd ifra seg igjen.

Kvinnfolk er noen rare dyr vettu ;)

Så du får ha lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Å det der har jeg gjort så mange ganger. Glem henne.

AnonymBruker
Skrevet

Tro om hva?

Skrevet

Tja, jeg hadde vel kanskje sendt en melding eller to først med noe sånt som dette:

Hei! :) Er du i live eller? ;)

Hører du fortsatt ingenting så kan du ringe på onsdag (etter 1 uke).

Men hvis det da ringer og hun ikke svarer, så tror jeg at jeg hadde gitt opp inntil hun ga lyd ifra seg igjen.

Kvinnfolk er noen rare dyr vettu ;)

Så du får ha lykke til :)

vell...ringte i dag og telefonen ringte men ingen som svarte :/ de er merkelige ja :P

Skrevet

vell...ringte i dag og telefonen ringte men ingen som svarte :/ de er merkelige ja :P

Ja, da tror jeg nok det smarteste er å la henne kontakte deg.

Det finnes uansett flere fisker i sjøen hvis det ikke skulle skje.

Skrevet

Hva er begynnelsen i tråden?

Skrevet

Hva er begynnelsen i tråden?

noe om jenta som plutselig forsvant etter 2 år med kontakt..å 1 måned før vi skulle møtes

Skrevet

noe om jenta som plutselig forsvant etter 2 år med kontakt..å 1 måned før vi skulle møtes

Det var det jeg trodde.

Har du sett hun på cam og slike ting? Jeg har selv blitt lurt av en over nettet i 8 mnd, var god troende og super glad i han. Han sendte bilder, men cammet hans var "ødelagt" var alltid unnskyldningen. Vi ble kjempe gode venner, flørtet, sendte meldinger og snakket mange mange timer på telefonen. Men etter 8 mnd så møtte jeg denne personen han hadde brukt bilder av på en fest av noen felles venner. Jeg ble sjokkert og gikk bort og kastet meg i armene hans. Aldri(!!) følt meg så dum før i hele mitt liv. Det var jo ikke han. Så da hadde han gutten jeg hadde hatt kontakt med et problem med å forklare seg. Det endte med at han byttet nummer og forsvant fra meg i to mnd før jeg fikk en melding med en lang unnskyldning og sånne ting. Vi snakker sjeldent sammen i dag pga tilitten er ikke der i det hele tatt.

Det finnes mange syke mennesker der ute, så pass på!! :) Håper ikke dette er tilfelle i din sak.

Skrevet (endret)

e

Endret av Tolabo
Skrevet

nei, vi har aldri møtt hverandre. men har sett bilder av ho å sånt da og vi har hatt ganske mye kontakt hverandre gjennom tiden gjennom msn (litt lamt da) har ikke kommet så langt til å ha ringt henne enda. å alltids hatt morsomme samtaler ilag. sa også at det hadde vært morsomt å møtes endag og hun synte også det virket artig å ble bare mer og mer snakkesalig....men i forrige uke så bare baam, bortevekk :P vist det no er sånn at hun er dratt på ferie eller noe burde hun vertfall sagt i fra. men det tviler jeg på at hun er

dessuten fikk jeg nummeret hennes også bare fordi vi skulle møtes...å har sendt sms også

Er nummeret hennes registrert, på henne?

Fikk ikke med meg om du hadde sett hun på cam?

Nå er det jo en gang sånn at facebook er stort, og hvem som helst kan bruke bilder av hvem de vil å lage sin egen historie. Jeg råder deg hvertfall til å være veldig forsiktig, for det er ikke "normalt" at en person bare forsvinner :)

Skrevet

Er nummeret hennes registrert, på henne?

Fikk ikke med meg om du hadde sett hun på cam?

Nå er det jo en gang sånn at facebook er stort, og hvem som helst kan bruke bilder av hvem de vil å lage sin egen historie. Jeg råder deg hvertfall til å være veldig forsiktig, for det er ikke "normalt" at en person bare forsvinner :)

nei, er registrert på moren.... men navnet hennes finnes vertfall. men litt rart om hun hadde løyet om navnet sitt og bildene i 2 år da.....nei, har nok ikke set henne på cam heller ;(

uff, ser bare at det blir mindre å mindre sjansje for å se henne i det hele tatt

Skrevet

Hun har vel fått kalde føtter ift å møte deg..

Skrevet

Hun har vel fått kalde føtter ift å møte deg..

hadde vært kjipt d :/

Skrevet

nei, er registrert på moren.... men navnet hennes finnes vertfall. men litt rart om hun hadde løyet om navnet sitt og bildene i 2 år da.....nei, har nok ikke set henne på cam heller ;(

uff, ser bare at det blir mindre å mindre sjansje for å se henne i det hele tatt

Google navnet til den jenta, det kommer som regel opp noe. Samme med moren, om det virkelig er moren? Og ikke en som lurer deg? :-)

Jeg har selv begynt å sjekke skattelistene og ser på årstallet, og videre adresse. Helt sykt, men det er så trist å bli lurt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...