AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 En jeg har vært forelsket i en stund spurt meg hva planene mine er for idag.. (Vi har flørtet en del, men så ble det plutselig til at vi ikke har sett hverandre på 2 uker) Og så kan jeg ikke idag, for jeg er drita-dårlig-fyllasjuk fra igår.... Så ikveld blir det bare meg og pizza sammen med tv.. (Jeg blir faktisk så dårlig etter en fylla at jeg ikke kan "ta meg sammen" heller......... Så hva kan jeg si? Kan jeg feks si at imorgen er jeg klar for å finne på noe visst han kan? Jeg legger nok MYE i denne forespørselen, men den varmet meg godt og jeg rødmer
Gjest Lena22 Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Kan du ikke si at du ikke orker noe fest i dag, men inviter han heller hjem til deg ?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Ja det hadde vært supert, men jeg er rett og slett superdårlig idag.... (jeg drikker kanskje en gang i året fordi jeg ikke tåler det) Så... Jeg er nødt til å spørre om en annen dag? Eller blir jeg masete da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå