Gå til innhold

Silikon i Kristiansand

Fremhevede innlegg

Gjest Malene
Skrevet

Hei!

Håper noen kan svare på dette...

Jeg er en kvinne som nærmer meg 30-årene, har barn, og vurderer nå sterkt å skaffe meg silikon i puppene. De ble aldri de samme etter graviditeten... Jeg hadde full B cup før jeg ble gravid, full C mens jeg gikk gravid (DA var de jo perfekte ;)), og nå er de knapt nok en B. De er helt tomme liksom, og dette plager meg. Jeg er slank ellers, men synes ikke puppene harmonerer med resten av kroppen.

Jeg bor i Kristiansand, og lurer på om noen her inne har erfaringer med Kristiansand privatklinikk? Jeg ser at de er et spesialistsenter i plastisk kirurgi, men jeg kjenner ingen som har vært der, og vil gjerne vite om de som har tatt brystoperasjon der er fornøyd eller misfornøyd. Har bekjente som har tatt silikon i Oslo og Stavanger, som er fornøyde. Men er ikke så lett for meg å komme meg hverken hit eller dit, hadde vært det beste om klinikken i Kristiansand faktisk var å anbefale :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

titt innom ceecees hemmelige verden her inne! der er det mange som har operert, sikkert noen i kristiansand også!

Gjest Malene
Skrevet

titt innom ceecees hemmelige verden her inne! der er det mange som har operert, sikkert noen i kristiansand også!

• 1 måned senere...
Gjest redstar
Skrevet (endret)

Fant du ut noe? :)

Endret av redstar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...