Gjest HLHD Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 (endret) Jeg skulle lage oreo kisses etter oppskrift fra Bakerella, men glemte å sjekke oppskriften før jeg laga de, så jeg kjørte osten også i food processorn. Dette førte til at massen er ganske myk, selv etter en natt i kjøleskapet.. De kan rulles til baller, men tåler ikke å bli dyppet i sjokolade.. Har noen noen tips til hva jeg kan bruke denne massen til nå? Den er jo veldig god! :D http://www.bakerella.com/for-valentines-day-give-someone-a-big-kiss/ Endret 2. april 2011 av HLHD
Gjest Elfrida Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Du kan jo forsøke det tipset som står i oppskriften, nemlig å fryse dem før de dyppes i sjokolade.
Gjest HLHD Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Har da prøvd - de ble ikke harde. Så nå har jeg kjevla den ut, fylt med peanøttsmør og marshmallow fluff - delt det opp i små sandwicher og pakka de individuelt. Satser på det faller i smak :-D 1
mars-mamma Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Neste gang (hvis det skulle skje igjen) kan du rulle de og kle de med sukkerpasta? så blir det deilige cakepops!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå