Gå til innhold

OLIVIA!?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hverken Olivia eller Cecilie er spesielt fine navn. Har ikke no emot dem, men ville aldri tenkt på å kalle mine egne barn for det.

Skrevet

Syns det er veldig fint. Passer både på barn og voksne.

• Liker 1
Gjest Lurende
Skrevet

takk for alle svar! fortsett med det! :takke:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Olivia er et kjempefint navn!

Forøvrig heter ikke dama til Popeye Olivia, men Olive Oyl....

AnonymBruker
Skrevet

Herregud da menneske! Ta et eget valg for DITT barn!

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Olivia kjempegodt :jepp:

Cecilie derimot er litt...kjedelig...

Gjest Gjest
Skrevet

Forøvrig heter ikke dama til Popeye Olivia, men Olive Oyl....

Det er ingen som har snakket om "dama til Popeye" her. Dama til Skipper'n (altså på norsk) heter Olivia. Det er en assosiasjon som en del har, og det er også det jeg tenker på når jeg hører navnet.

Skrevet

jeg liker navnet ,hadde en båt som het Olivia. Cecilie er ikke det peneste jeg har hørt .

Skrevet

Før tenkte jeg på oliventrær, men etter jeg ble kjent med ei som het Olivia, synes jeg det er nydelig. Det kommer an på hva du assosierer det med.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som har snakket om "dama til Popeye" her. Dama til Skipper'n (altså på norsk) heter Olivia. Det er en assosiasjon som en del har, og det er også det jeg tenker på når jeg hører navnet.

Ja så da har noen sett popeye på engelsk og andre på norsk. Ikke noe å hisse seg opp over. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja så da har noen sett popeye på engelsk og andre på norsk. Ikke noe å hisse seg opp over. :fnise:

Bortsett fra at noen føler det er nødvendig å "rette på" oss som forbinder navnet nettopp med det lange rekelet av et kvinnfolk - for hun "heter ikke Olivia, men Olive Oyl". :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Bortsett fra at noen føler det er nødvendig å "rette på" oss som forbinder navnet nettopp med det lange rekelet av et kvinnfolk - for hun "heter ikke Olivia, men Olive Oyl". :roll:

Å huffameg, så leit ;)

Olivia er et pent navn :D

Skrevet

Jeg synes Olivia er kjempefint!

Enig med vedkommende som skrev at dette lett kan bli et trendnavn. Vet om endel Olivia-babyer for tiden (siste 3 år) hvertfall i mine trakter.

Cecilie er fint, men ikke på min toppliste heller.

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Tenker mer på hun barnebarnet i The Cosbyshow...

Jeg tror Olivia kommer til å gå i barnehage/samme klasse som minst én annen Olivia , hvis ikke fler, siden det seiler opp som et skikkelig motenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...