Gjest Lurende Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Hva syntes dere om navnet Olivia? Vær ærlige, takk!
Fanta Exotic Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Når jeg tenker på olivia, tenker jeg på dette: LINK
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Ikke for å stjele tråden, men skulle akkuratt til å spørre om noe ala det samme selv. Hva mener folk om navnet Cecilie? Er sterkt på vurderingen her Selv syns jeg også Olivia kanskje asosieres med oliven. Er det ikke også ett stednavn forbundet med Spania?
Mamaloco Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 Olivia er et veldig pent navn, det Navnet Cecilie er jeg ikke så fan av. 2
Gjest Silvermist Skrevet 2. april 2011 #9 Skrevet 2. april 2011 Olivia er forsåvidt et pent navn, men det blir litt pompøst for min smak. Cecilie er enkelt og fint.
Gjest imli Skrevet 2. april 2011 #10 Skrevet 2. april 2011 Likar ikkje Olivia. Tenkjer på oliven eller dama til Skipper'n.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2011 #11 Skrevet 2. april 2011 Søtt. Og så tenker jeg på den rosa grisen på barne-tv
Gjest pysepusen Skrevet 2. april 2011 #12 Skrevet 2. april 2011 Synes Olivia er fint jeg! Cecilie liker jeg ikke så godt, men greit.
kaprifolen Skrevet 2. april 2011 #13 Skrevet 2. april 2011 Jeg liker Olivia SÅ godt, og er litt furt for at det har blitt et poppisnavn forbundet med Emma, Linnea, Savannah og andre navn som får meg til å ... Cecilie har jeg ingen spesielle følelser for, absolutt ikke stygt, men er ikke på min liste heller, for å si det sånn...
LeJardinSecret Skrevet 2. april 2011 #14 Skrevet 2. april 2011 Jeg liker navnet på engelsk. Ikke så mye i Norge - dvs., navnet i seg selv klinger jo pent på norsk, men det faller liksom i samme stilkategori som disse superpopulære jålenavnene som brukeren over meg lister opp. Det gjør at jeg ikke tenker "åh, så fint navn!".
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #15 Skrevet 2. april 2011 Likar ikkje Olivia. Tenkjer på oliven eller dama til Skipper'n. Det er Olive Oil Olivia er veldig fint synes jeg
Gjest Silvermist Skrevet 2. april 2011 #16 Skrevet 2. april 2011 Det er Olive Oil Olivia er veldig fint synes jeg Hæ? 2
Gjest oj Skrevet 2. april 2011 #17 Skrevet 2. april 2011 Likar ikkje Olivia. Tenkjer på oliven eller dama til Skipper'n. Jeg tenker også på dama til Skipper'n. Sorry TS, nanvet er greit nok men jeg ser hele tiden for meg Skippern, Brutus og Olivia. Akk, hva man forbinder med navn.
sequin Skrevet 2. april 2011 #18 Skrevet 2. april 2011 Olivia syns jeg er veldig fint, men Cecilie er kjedelig 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #19 Skrevet 2. april 2011 Jeg tenker på hun karakteren i fringe, som også heter olivia ---osv osv Om man skal ta hensyn til hva folk assosierer et navn med så kan man jo aldri bestemme seg. Jeg liver Olivia kjempegodt. 1
Gjest Tigress Skrevet 2. april 2011 #20 Skrevet 2. april 2011 Eg tenkjer på Lady Olivia i Shakespeares Helligtrekongersaften, og det kan då ikkje vere så ille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå