Gå til innhold

Bestille sydentur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri bestilt sydentur i forveien før, og nå har jeg funnet ett fint sted å dra til. I god tid i forveien. Dermed er jo prisen litt høyere enn at jeg har alle pengene på konto akkurat nå.

Hvordan pelier de å ta betalt for sånne turer? Er med apollo jeg har funnet tur. Betaler man kanskje ett depositum først?

Kjekt å vite, for da kan jeg jo kanskje bestille med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri bestilt sydentur i forveien før, og nå har jeg funnet ett fint sted å dra til. I god tid i forveien. Dermed er jo prisen litt høyere enn at jeg har alle pengene på konto akkurat nå.

Hvordan pelier de å ta betalt for sånne turer? Er med apollo jeg har funnet tur. Betaler man kanskje ett depositum først?

Kjekt å vite, for da kan jeg jo kanskje bestille med en gang.

Man betaler ett deposium først ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere bestiller turen blir den "lagt av" til dere og depositum må betales innen 10 dager. Depositum er på ca 900 kr per pers. Restbeløpet for hele turen må være betalt innen 35 dager før avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Ja, Apollo har et depositum som betales en knapp uke etter bestilling (typisk 900 kr for en tur som koster 6 000 kr), og så betalr du resten av beløpet en gitt dato før avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det har kommet svar allerede, men for ordens skyld :) Dette fant jeg i Apollos reisevilkår:

Ved reisens bestilling betales et depositum på kr 900 samt en eventuell avbestillingsbeskyttelse som ikke kan sies opp i avtaleperioden (kr 180 se p. 5.3.) innen 10 dager etter bestilling. Restbeløpet for hele reisen skal være betalt (Apollo ihende) senest 35 dager før avreise.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...