Gå til innhold

Ultralyd av mannlig genitalia

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

For noen dager siden fant jeg et brev fra sykehuset om at kjæresten min hadde time der.

Timen var for ultralyd av mannlig genitalia.

Fant også brev om at chlamydia undersøkelsen var negativ.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor han tester seg for chlamydia nå, har vært sammen ei stund nå, og han har ikke nevnt noe ang å ha vondt der nede.

Først ble jeg sinna i frykt for at han har vært utro, men siden han også nå har tatt ultralyd-undersøkelse der nede, så ble jeg bekymret istedet for.

Han har ikke nevnt noe om undersøkelsen på sykehuset i ettertid. Eneste han har sagt er at han skulle på en rutineundersøkelse den dagen. Har ikke villet spurt noe mer, ettersom jeg ikke vil han skal vite at jeg har lest brevene.

Noen som vet hva han kan ha blitt undersøkt for? Han har ikke noe problemer med utstyret sitt, og vi bruker det gjevnlig, om jeg kan si det på den måten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg vil bare si at det at han har blitt testet for klamydia ikke trenger å bety at han har vært utro, men at legen vil utelukke det. Jeg hadde vært i et forhold i fire år da legene ville teste meg, for å eliminere sykdommer.

Jeg vil derfor tro at han skal ta ultralyd for å prøve å finne svar på noe, men kan ikke fortelle deg hva. Eneste gangen jeg vet om som en bekjent har tatt ultralyd av genitalia var da de mistenkte kreft, men han hadde jo vondt da...

Jeg må forresten bare spørre; hvordan kan du åpne og lese brevene til kjæresten din uten at han vet det? Kan jo være at han ikke har fortalt deg om det fordi han vil vite hva han skal fortelle først? Er ikke alle som liker å utbasunere med helseproblemer, selv i intime forhold.

• Liker 2
Gjest gjest
Skrevet

Hei

Jeg vil bare si at det at han har blitt testet for klamydia ikke trenger å bety at han har vært utro, men at legen vil utelukke det. Jeg hadde vært i et forhold i fire år da legene ville teste meg, for å eliminere sykdommer.

Jeg vil derfor tro at han skal ta ultralyd for å prøve å finne svar på noe, men kan ikke fortelle deg hva. Eneste gangen jeg vet om som en bekjent har tatt ultralyd av genitalia var da de mistenkte kreft, men han hadde jo vondt da...

Jeg må forresten bare spørre; hvordan kan du åpne og lese brevene til kjæresten din uten at han vet det? Kan jo være at han ikke har fortalt deg om det fordi han vil vite hva han skal fortelle først? Er ikke alle som liker å utbasunere med helseproblemer, selv i intime forhold.

Fant de ved en tilfeldighet når jeg lette etter noe annet. Så det var fra sykehuset, så klart ble jeg nysgjerrig da.. Tror de fleste hadde tittet litt nærmere da. Jeg er ikke en snoker til vanlig, og andre brev/telefon/data er hellig, og man ser bare ikke på andres ting. Men som sagt, jeg fant, og jeg ble bekymret. Vil ikke at han skal tro jeg snoker, når han tydligvis har gjemt dette for meg.

Tror jo det mest sannsynlig er fordi han ikke vil bekymre meg om det viser seg at det egentlig ikke er noe.

Men bare lurte på om noen flere hadde kjennskap til slike undersøkelser, og hva det evnt var for?

Skrevet

kan være prostata ,baller som har no' grums eller mye annet. I stedenfor å spørre her,hør med kjæresten?

[offtopic]

Prater ikke folk sammen lengre ? [/offtopic]

Gjest gjest
Skrevet

kan være prostata ,baller som har no' grums eller mye annet. I stedenfor å spørre her,hør med kjæresten?

[offtopic]

Prater ikke folk sammen lengre ? [/offtopic]

Vil som sagt ikke at han skal tro jeg snoker med vilje, ettersom han tydligvis har gjemt dette for meg.

Vil også at han skal fortelle meg dette selv..

Alt annet jeg lurer på, som jeg ikke har funnet ut "på egen hånd" spør jeg jo han selvfølgelig om. Åpenhet er viktig.

AnonymBruker
Skrevet

UL på menn brukes ved å sjekke prostata og testiklene stort sett.

Hvis han f.eks har funnet en kul i pungen så brukes det UL får å se på den. Det kan også brukes under utredning ved infertilitet, men der er jo ikke dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...