Gå til innhold

mensen og ubehag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som pleier føle seg dårlig av mensen, rett før man får den? Ikke av mensensmertene, men bare generelt uvel. Jeg skal ha mensen i morgen, og er ganske kvalm og uvel, litt dårlig i magen. Var det ikke i forkant av forrige mensen, men var det i forkant av den før det igjen. Flere som har det sånn? Uæk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir skikkelig uvel, så spiser jeg mye mer enn vanlig.. Blir liksom aldri mett, og føler meg bare uopplagt og kvalm etter hvert måltid (samt like sulten). Jeg blir mye fortere sliten enn vanlig, og er helt forferdelig trøtt.. Når jeg vet jeg skal ha mensen gjelder det å ikke planlegge noe, for jeg vet jeg bare blir slapp og ubrukelig den dagen uansett... Så legger jeg alltid på meg 2-3 kg, men de forsvinner 2. eller 3. dag med mensen.. Huff, mensen er virkelig noe dritt..

Skrevet

Mensen er et månedlig jævla rævkjør :kjefte:

Gjest anonym
Skrevet

Jeg blir alltid dårlig de siste dagene før. Av og til føler jeg meg sånn "bilsyk", og blir helt utmattet. Død inni meg, orker egenltig ikke tilbringe tid med folk da jeg ikke har noen ting å bidra med whatsoever, helt død inni meg:P Og så blir jeg kjempesliten,må liksom planlegge dagene sånn at jeg vet at jeg får tid til å hvile godt mellom ting jeg skal:P Og føler meg som om jeg skal få influensa ellernoe. Går over som dugg for solen i det mensen kommer :P

Skrevet

Jeg blir litt uvel dagen før. Litt kvalm og sånn, men ikke så uvel at jeg må holde meg hjemme fra jobb. Men når jeg får mensen bryter helvete løs for å si det mildt! Smerter i magen og kramper. Mensen er virkelig noe dritt! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...