Personlig12 Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Denne diskusjonen skal jeg følge. Finnes det noen rett religion altså? Sannhet? Jeg baserer sannhet og fakta på vitenskapelige bevis... Anyone? 1
dorkie Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Sorry mac! Skal mer til for å overbevise meg.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Sorry mac! Skal mer til for å overbevise meg.. Les bibelen så blir du overbevist.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Les bibelen så blir du overbevist. KNIS, tidenes største eventyr? Du kan ikke basere fakta på bibelen? Står mye moro i bibelen, men for meg så tvilte jeg enda mer etter å ha lest den.
dorkie Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Les Guds lille brune så endrer du fort mening :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Jesus er sannheten. Noen er deppa! Sett på Bjørn Eidsvåg du, da blir alt så mye bedre
Tingo Skrevet 1. april 2011 #9 Skrevet 1. april 2011 Les bibelen så blir du overbevist. Er ikke den boka heller skrevet av Anne Holt? I så fall tror jeg det ikke før jeg får se det. Og ikke da heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå