Gjest razor Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Jeg simpelthen HATER hårene på armene mine. Vurderer å barbere dem helt av... Og jeg har hørt at dere jenter tenner på det. Er det sant?
Gjest thelife Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Jeg simpelthen HATER hårene på armene mine. Vurderer å barbere dem helt av... Og jeg har hørt at dere jenter tenner på det. Er det sant? Nja, har du MYE og svarte hår på armene og har en fin solbrun hud så kunne jeg tent på det Men anbefaler deg da å bruke voks på hårene, ikke barbere. Ps.. Om brystet ditt også har mye hår så ta dette også.. Tenner ikke på gutter som har hår på brystet men ingenting på armene
Gjest Blubberella Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg foretrekker menn, og menn har jo faktisk hår på kroppen. Det skal være temmelig mye hår før jeg synes det blir ekkelt (da må det være isåfall være tilnærmet gorilla-look), og hår på armene er det siste jeg bryr meg om. Endret 1. april 2011 av Ylvina 2
Guriane Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Jeg simpelthen HATER hårene på armene mine. Vurderer å barbere dem helt av... Og jeg har hørt at dere jenter tenner på det. Er det sant? Nei, nei, nei, nei, nei 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Nei, nei, nei Jeg liker manne-menn. Altså med naturlig hårvekst 3
Gjest SelvesteTerese Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 Synes menn skal ha hårvekst, men ikke ekstremt mye, slik som Arne Markussen som var i tidligere sesong av hotel cæsar, wæææ!
Jinta Skrevet 2. april 2011 #10 Skrevet 2. april 2011 Nei kan vel ikke akkurat si at det er noe jeg tenner på. Men så lenge det står i stil til resten av kroppen så gjør det meg ikke noe om de er barbert. Vet jo om mange svømmere som barberer både det ene og det andre.
Gjest HunterLady Skrevet 3. april 2011 #12 Skrevet 3. april 2011 Tenner ikke på det nei. Men om du ser ut som en ape på armene, så kan det jo vurderes å fjernes. Om du har sterk behåring sånn generelt, så vil det se litt teit ut da. Unaturlig på en måte. Men dette må du avgjøre selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå