Gjest lillemeg Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 hei, i mange dager har jeg følt litt ubehag nedentil. nå nettopp hold jeg et speil under meg, for å se om noe var galt. og da så jeg en gul/betent kviselingnende sag helt i starten av urinrøret. er dette normalt, går det ant å få kviser der? bør jeg oppsøke lege? hilsen skremt jente
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 det kan være en kvise ja! det kan også være en talgsamling - de "åpner" seg ikke alltid av seg selv og det kan bli betent og veldig vondt. har selv hatt fiint plassert midt mellom beina :gjeiper: så du bør nok ta en legetur for å få sjekket - kanskje de også skjærer den bort... ja det høres kvalmt ut men min lege gjorde det med bedøvelse... ofte kan slike komme tilbake på samme sted gang på gang om de ikke får fjernet det godt nok - heldigvis har jeg sluppet det... og dette er mange år siden! om det ikke er dette så ville jeg uansett ringt å fått det sjekket for det er sånn som man blir så plaget av, spes i hodet.. og er det noe galt så får du hjelp! Håper det ordner seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå