Gå til innhold

Priser hos tannlegen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen siden jeg var 16-17 år, altså på 6-7 år. Er livredd tannlegen etter dårlige erfaringer fra problematiske tenner og strenge tannleger hos skoletannlegen. Men nå kjenner jeg at det iser litt i en jeksel og at jeg har litt vondt der. Tror jeg har et hull på gang. Trenger også å få fjernet litt tannsten.

Hvor mye koster noe sånt da? Jeg ser jo for meg mange tusen, og som student med 6500 å leve for i måneden og 4000 bare i boutgifter er det ikke akkurat flust med penger, så det må nok vente til sommeren, når jeg er i jobb.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, men studerer i Bergen. Fant en tannlege som hadde tilbud om uforpliktende sjekk og prisoverslag for bare 100 kroner da, så tenkte å bestille en time der. Så kan jeg få sett hva som må gjøres og hva det vil koste meg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Takk :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Tromsø og går til tannlegestudentene her. Det koster myyyye mindre enn hos vanlig tannlege, og man blir godt fulgt opp fordi erfarne tannlegeveiledere passer på at studentene gjør en bra jobb. Hadde det ikke vært for dem kunne jeg sett langt etter å få fikset tennene. Eneste ulempen er at de bruker mye lengre tid enn en vanlig tannlege, men ellers er jeg superfornøyd med dem.

Har dere et sånt tilbud i Bergen også? Kunne vært greit å sjekke.

Skrevet

Ville ikke hatt altfor store forhåpninger om å komme til hos SIB-tannlegene, de har sinnsykt lang ventetid. Ei venninne av meg fikk beskjed for noen uker siden at de ikke tok imot nye pasienter lenger, kun de som allerede var registert...

Ellers er det jo flere tannleger i Bergen som gir studentrabatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...