Jellyfish Skrevet 1. april 2011 #1 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg synes dette er en kjempefin bil, men kan den anbefales? Hvordan er den på vinterføre f.eks? Hva er evt. ulempene med å velge cabriolet? Blir den for liten selv om jeg bare er en person og det ikke er så ofte jeg trenger plass til flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 1. april 2011 #2 Del Skrevet 1. april 2011 New Beetle er egentlig bare en Golf i et annet skall, så den er akkurat like god som Golf på vinteren. Av ulemper kan nevnes at baksetene (når du unntaksvis trenger dem) er ikke like lett tilgjengelig som i f.eks. en 5-seters Golf, bagasjerommet er trolig vesentlig mindre og du kan ikke legge ned baksetene for å frakte større gjenstander (shoppe på IKEA?). Fordeler? Vel, det er en cabriolet, og å kjøre cabriolet er deilig så lenge det er oppholdsvær og få dieselbiler i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 1. april 2011 #3 Del Skrevet 1. april 2011 Bagasjerommet på den bilen er knøttlite. Har et familiemedlem (med en lik bil) som sier bagasjerommet er fult med to-tre fulle handleposer bak. Hvis du trenger litt mer bagasjeplass enn det, ville jeg nok valgt en annen bil. Kan forøvrig legge til at familiemedlemmet mitt ellers er veldig fornøyd med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 1. april 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 1. april 2011 Takk for svar! Det jeg er litt redd for ja, at jeg skal irritere meg over for lite plass. Kjører en Rav4 nå, så det er jo en stor overgang evt. Hm... Får nok tenke litt mer på dette, og huske at en bil ikke bare skal se kul ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #5 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg kjører en New Beetle og jeg elsker lille bilen min! Har aldri kjørt den på vinterføre da jeg bor et sted uten snø. Det er liten plass i bagasjerommet, men laster man smart får man plass til overraskende mye. Evt. kan baksetet brukes. Bilen har to dører med ulempene det innebærer, men vi har ingen barn så det har aldri vært et problem. Pga. utformelsen av taket føles den veldig romslig, men det er veldig lite benplass (og lav takhøyde) for passasjerer i baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #6 Del Skrevet 1. april 2011 Siste AB her. Glemte å føye til at jeg ikke har cabrioletversjonen og at baksetene veldig enkelt kan legges ned (bare å trykke på en knapp) for å få god plass til hva du måtte ønske å frakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå