sauen87 Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Det er to år siden yngste ble født, og i det siste har jeg begynt å "kjenne spark". Jeg er IKKE gravid - har hormonspiral og har også tatt test for sikkerhets skyld. Det skjer kanskje et par ganger i uka. Jeg kjenner alltid spark på det samme stedet. Det er et par cm lavere enn navlen, ca 5-10 cm bortover mot venstre side av magen. Kjenner to-tre "spark" etter hverandre. Noen som har opplevd lignende? Ble bare veldig nyskjerrig på hva dette kan være. Er det noe organer/"funksjoner" som ligger her som kan forårsake det kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Jeg har også opplevd dette mange år etter fødsel. Lurer også på hva dette kan være.
Klematis Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Kjenner noe som ligner på spark innimellom jeg også. Det er nok helt sikkert bare luft. Regner med at jeg ikke la merke til dette på samme måten før jeg ble gravid, men at det har vært slik alltid.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Det er nok bare tarmbevegelser. Før du var gravid så tenkte du ikke på bevegelsene som tarmen lager. Nå som du har kjent babyspark så kjenner du det igjen som det. Jeg har noen ganger kjent bevegelsene på utsiden av magen, det er fire år siden jeg var gravid. Men man kan jo bli nervøs av mindre, er enig i det.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Ja, er nok sikkert bare luft ja. Blir jo litt nervøs da, men det har nok alltid vært sånn - bare ikke lagt merke til det før :-) Godt jeg ikke er eneste, da, hehe. Hadde IKKE passet å bli gravid nå!
sauen87 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2011 Ikke meningen å signere anonym forresten, #6 er HI
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå