Gå til innhold

1. april i dag


Gjest Moroklumpen

Anbefalte innlegg

Gjest Moroklumpen

Det er 1. april i dag, og tradisjonen tro pleier det å være litt spøk og moro rundt om i diverse media. Hørte bl.a. på den lokale nærradioen at det blir innført et "helgetillegg" i den lokale bomringen for å øke inntektene. Joda, tenkte jeg - det er 1. april i dag.

Har ikke fått sjekket så mye andre media ennå, og vet ikke hvilke spøker de har. Hva har du fått med deg av aprilsnarr i dag - både lokalt, nasjonalt og kanskje internasjonalt? Hva synes du om spøken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Syns det er for dårlige spøker. Det er så gjennomsiktig at det dreier seg om en spøk. Syns de har for dårlige ideer, og at de kan godt skjerpe seg litt på akkurat det, så det blir morsommere.

Det er jo omtrent ikke mulig å bli lurt.

VGnett har forresten lista opp alle spøkene, så da var moroa ødlagt uansett for i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VGnett har forresten lista opp alle spøkene, så da var moroa ødlagt uansett for i år.

Kom det noen fra VGnett og satte på deg håndjern, klistra opp øyelokkene dine med tape, og hengte aprilspøk-lista foran øynene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes home på facebook florerer av hjerter med married og engaged i dag, også er det visst veldig mange som valgte akkurat denne dagen til å fortelle om graviditeten sin. Merkelige greier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ble ikke lurt her. Jeg er rett og slett for slu til å la meg lure. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, gikk faktisk ikke på en eneste spøk i går.

Helt sikekrt fordi jeg er generelt svært skeptisk til alt jeg leser og hører denne dagen. Dersom det er ett lille snev av "for godt til å være sant" så blir det avslått og lagt til side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette er en av de beste aprilspøkene jeg har sett. :skratte:

Det var gjort i en avis i Sverige i fjor, så jeg tror ikke han kom på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Nei jeg ble ikke lurt rett og slett fordi jeg tror ikke på noe som blir sakt eller noe jeg leser den 1 April

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste i avisene var egentlig alle sakene som ikke var aprilspøker, men som likevel flommet over av kommentarer fra lesere som "hahaha ja særlig, hvilken dag ER det i dag"

Ikke verst å sette seg selv opp for spøk helt på egenhånd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...