AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Eller gir deg deg positive http://cdn.imnotobsessed.com/wp-content/uploads/Kelly-Ripa-and-family-having-a-fun-day-in-NYC-05.jpg
nattsvermer Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Positive. For meg ser det ut som en mor som holder sin trøtte sønn. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Det var et fint bilde som gir meg positive assosiasjoner. Altså, assosiasjoner. 3
Pingting Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Jeg ville blitt bekymret om bildet gav meg assasinasjoner, enten de var negative eller positive. :gjeiper: Men bildet er positivt! 3
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Fikk først ingen "assinussasjoner" i det hele tatt, men når en ber meg om å se nøye på det; det er positivt ladet.
sophiaM Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Mener du at vi skulle få negative assosiasjoner til det bildet? Jeg skjønte ikke helt den, bilde er ganske positivt ladet syns jeg
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 For meg ser det ut som en glad mor som passer på/holder rundt sin slitne/trøtte sønn, er jo fint og koselig når man ser bilder av foreldre som ser ut til å være glad i barna sine, og som klarer å vise det. Skjønner ikke hvordan det skulle gitt noen negative assosiasjoner?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 Positive Siden hovedmotivet viser nærhet og omtanke mellom en voksen og ett barn.
Chrizzy Skrevet 2. april 2011 #9 Skrevet 2. april 2011 Både og, begge ungene ser jo trasige ut. Lurer på hvorfor de er så lei seg og hun smiler fra øre til øre, kanskje på+ grunn av at det er et kamera der, voksne/kjendiser får vel til å smile selv om ting er trasig rundt de.. Vet ikke. Men hun ser både snill og blid ut, ikke tilgjort...
Gjest imli Skrevet 2. april 2011 #11 Skrevet 2. april 2011 Kjem an på kva som er i boksen mora (?) held, for å vere heilt ærleg.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #12 Skrevet 2. april 2011 Kjem an på kva som er i boksen mora (?) held, for å vere heilt ærleg. Hvorfor det?
Gjest imli Skrevet 2. april 2011 #13 Skrevet 2. april 2011 Hvorfor det? Eg kan ikkje sjå kva som er i boksen (for langt unna), men viss det er øl eller anna alkoholholdig drikk, gir det meg negative assosiasjonar, ja. Kvifor , har du ingenting med.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #14 Skrevet 2. april 2011 Kvifor , har du ingenting med. Nå gikk du jo ut fra at jeg kritiserte ditt alkoholsyn da, noe jeg faktisk ikke gjorde. For alt det jeg vet kunne det være at du kritisere at moren gav ungene lettbrus eller energidrikk...
Gjest imli Skrevet 2. april 2011 #15 Skrevet 2. april 2011 Nå gikk du jo ut fra at jeg kritiserte ditt alkoholsyn da, noe jeg faktisk ikke gjorde. For alt det jeg vet kunne det være at du kritisere at moren gav ungene lettbrus eller energidrikk... Hehe, neida. Inga negative assosiasjonar til brus eller energidrikk. Men ølboksar har eg negative assosiasjonar til.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #16 Skrevet 2. april 2011 Hehe, neida. Inga negative assosiasjonar til brus eller energidrikk. Men ølboksar har eg negative assosiasjonar til. Det er lov, det Selv synes jeg ikke en øl i nærheten av barna er så ille (kanskje de er på grillfest, f.eks.?), men akkurat der er folk veldig forskjellige - noe jeg synes man skal respektere.
Gjest fersk lærer Skrevet 8. april 2011 #17 Skrevet 8. april 2011 Er det ikke Kelly Ripa med to av sine 3 barn? Hun er jo kjempemorsomt i sine show!!! Elsker Reggis og Ripa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå