Gå til innhold

Gir dette bildet deg negative assinasjoner

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positive. For meg ser det ut som en mor som holder sin trøtte sønn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var et fint bilde som gir meg positive assosiasjoner.

Altså, assosiasjoner. ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville blitt bekymret om bildet gav meg assasinasjoner, enten de var negative eller positive. :gjeiper:

Men bildet er positivt!

• Liker 3
Skrevet

Fikk først ingen "assinussasjoner" i det hele tatt, men når en ber meg om å se nøye på det; det er positivt ladet.

Skrevet

Mener du at vi skulle få negative assosiasjoner til det bildet? Jeg skjønte ikke helt den, bilde er ganske positivt ladet syns jeg

AnonymBruker
Skrevet

For meg ser det ut som en glad mor som passer på/holder rundt sin slitne/trøtte sønn, er jo fint og koselig når man ser bilder av foreldre som ser ut til å være glad i barna sine, og som klarer å vise det. Skjønner ikke hvordan det skulle gitt noen negative assosiasjoner?

AnonymBruker
Skrevet

Positive

Siden hovedmotivet viser nærhet og omtanke mellom en voksen og ett barn.

Skrevet

Både og, begge ungene ser jo trasige ut. Lurer på hvorfor de er så lei seg og hun smiler fra øre til øre, kanskje på+ grunn av at det er et kamera der, voksne/kjendiser får vel til å smile selv om ting er trasig rundt de.. Vet ikke. Men hun ser både snill og blid ut, ikke tilgjort...

Skrevet

Kjem an på kva som er i boksen mora (?) held, for å vere heilt ærleg.

AnonymBruker
Skrevet

Kjem an på kva som er i boksen mora (?) held, for å vere heilt ærleg.

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Eg kan ikkje sjå kva som er i boksen (for langt unna), men viss det er øl eller anna alkoholholdig drikk, gir det meg negative assosiasjonar, ja. Kvifor , har du ingenting med.

AnonymBruker
Skrevet

Kvifor , har du ingenting med.

Nå gikk du jo ut fra at jeg kritiserte ditt alkoholsyn da, noe jeg faktisk ikke gjorde. For alt det jeg vet kunne det være at du kritisere at moren gav ungene lettbrus eller energidrikk...

Skrevet

Nå gikk du jo ut fra at jeg kritiserte ditt alkoholsyn da, noe jeg faktisk ikke gjorde. For alt det jeg vet kunne det være at du kritisere at moren gav ungene lettbrus eller energidrikk...

Hehe, neida. Inga negative assosiasjonar til brus eller energidrikk.

Men ølboksar har eg negative assosiasjonar til.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, neida. Inga negative assosiasjonar til brus eller energidrikk.

Men ølboksar har eg negative assosiasjonar til.

Det er lov, det :)

Selv synes jeg ikke en øl i nærheten av barna er så ille (kanskje de er på grillfest, f.eks.?), men akkurat der er folk veldig forskjellige - noe jeg synes man skal respektere.

Gjest fersk lærer
Skrevet

Er det ikke Kelly Ripa med to av sine 3 barn? Hun er jo kjempemorsomt i sine show!!! Elsker Reggis og Ripa :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...