AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Idag kjøpte jeg meg aluminiumklorid, etter nesten 4 år med ekstrem svetting under armene. Jeg har lest litt rundt og funnet ut at jeg skal ta så tynt lag jeg kan når jeg tar det på imorgen, ettersom jeg barberte meg igår. Men jeg har lest at noen begynner å svette andre steder, noe som jeg har litt angst for. Jeg svetter veldig i gymtimer, i både ansiktet, under beina og på rumpa Men ellers er det bare under armene nå. Vil helst ikke få svetteproblemer i pannen, ryggen eller under beina!! Selvom det er verdt det..
iskaffe Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Jeg brukte aluminiumklorid i noen år da jeg slet med svette, men opplevde aldri at jeg begynte å svette andre steder, men så var det derimot kun armhulesvette jeg slet med.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Jeg tror du gjør det lurest i å bare prøve deg fram selv rett og slett Ingen av oss kan gjette hvordan du vil reagere, ikke ta sorgene på forskudd kjære deg! Om det ikke blir bedre, oppsøk lege, det skal i ekstreme tilfeller gå an å operere bort noen svettekjertler. Lykke til, dette blir nok kjempebra skal du se
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Ville ikke brukt det i ansiktet da huden der er litt annerledes. Det er helt normalt å svette. Men andre steder har jeg brukt aluklorid ja. Bl.a under puppene.. og nei - jeg har ikke jur.
lureguri Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Tusen takk for svar! satser på at det går fint
lureguri Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Tok det på meg fredag, var helt fri for svette frem til klokken 7 igår.. da ble det litt fuktig! men det skal sies at jeg tok veldig,veldig lite på. Kjente ingenting etterpå, eller den natten. så tok litt mer idag, håper det funker! Kjenner at det svir litt nå ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 Aluminiumsklorid funket dårlig på meg. Det funket kanskje den første måneden, men så stoppet virkningen. Yerka som jeg fikk kjøpt på vita var mye mer effektiv, men selv den stoppet virkninga på ei stund. Men apoteket har en serie som heter stop24. Den var mye mer effektiv, og virker enda på meg. Den kommer i forskjellige varianter. En for å smøre under armene, en krem som du kan smøre hvor du vil, og en spray (kjekt for rygg) Så om du skulle begynne å svette flere plasser som du frykter, kan du prøve stop24 sine som du da kan smøre overalt
Tullepia Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 Tok det på meg fredag, var helt fri for svette frem til klokken 7 igår.. da ble det litt fuktig! men det skal sies at jeg tok veldig,veldig lite på. Kjente ingenting etterpå, eller den natten. så tok litt mer idag, håper det funker! Kjenner at det svir litt nå ihvertfall! Det er helt normalt å svette litt! Det at du kjente at du ble litt "fuktig" under armene etter et døgn uten svette er ikke særlig imponerende. Det er helt unødvendig å bruke mer aluminiumsklorid, som du skal bruke med STØRSTE forsiktighet. Svetting er kroppens måte å kjøle seg selv ned på. Man kan like det eller ikke, men sånn er det. Ekstrem svette kan først defineres når du svetter ut klærne dine slik at de blir gjennomvåte uten at du er i aktivitet. Du kan ikke gjøre noe for å forhindre svette på ulike deler av kroppen når du har gym. Da må du i tilfelle sitte helt stille og fryse. Og husk at fersk svette ikke lukter! Svette lukter først når den er gammel og bakteriene fester. Men er man nøye med å vaske seg hver dag og skifte klær, så går det helt fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå