Gjest Joppe Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Er en jente i voksen alder. Har aldri vært sammen med gutter, men har vært betatt og likt noen bedre enn andre. Ser vel på meg selv som bifil......til noe annet er bevist. Har aldri vært sammen med jenter heller for den sak skyld. Tingen er at jeg er håpløst betatt, ja nesten forelsket i en fantastisk dame på jobben. Blir helt svett når jeg er i nærheten av henne. Klarer nesten ikke si et ord når vi sitter rundt samme bord. Nå skal det sies at jeg er en stille og rolig person i utgangspunktet, men jeg blir nervøs bare av å se henne. Kjenner hjeret banker litt ekstra. Denne dama er helt motsatt av meg. Hun er utadvendt, sprudlende og ikke redd for å snakke blant mange mennesker. Hun er skilt og har barn. Vet at hun driver å dater menn, men føler samtidig at det er en connection. Lurer på om jeg er innbilsk eller om det faktisk kan være noe?? Hun har noen fantastiske øyne som hun setter i meg og hun kommer stadig med hint om ting som jeg tar til meg, men som jeg sikkert misforstår. What to do?? Er det mulig for en hetro dame og falle for en annen dame? Hun tror sikkert jeg også er hetro selv om jeg er litt guttejente.... Eller det vil si jeg føler meg nesten som en gutt....tenker vel mest på meg selv som en gutt når jeg tenker på meg sammen med henne.... Blir jævlig forvirra oppi det hele. Bør jeg gjøre noe? Kan jeg gjøre noe for å fiske frem noe mer?? Alle råd tas imot med takk. Endret 2. april 2011 av Joppe
Lissom Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Jeg har ikke veldig mange råd til deg, men jeg kan si med èn gang at det er fullt mulig for en heterofil kvinne å forelske seg i en annen kvinne. Jeg har en venninne som forlot sin mannlige kjærste gjennom 5 år til fordel for en annen kvinne. De har nå vært sammen i 4 år, og skal gifte seg til sommeren
Gjest Fjørnisse Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Jeg har ikke veldig mange råd til deg, men jeg kan si med èn gang at det er fullt mulig for en heterofil mann å forelske seg i en annen mann. Jeg har en venn som forlot sin kvinnelige kjæreste gjennom 5 år til fordel for en annen mann. De har nå vært sammen i 4 år, og skal gifte seg til sommeren Homofili eksisterer ikke, bare heterofili, som du ser...
Gjest Joppe Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Kan jeg evt gjøre si noe som kan trigge frem noe mer?? Vil så gjerne vite om hun faktisk er interessert før jeg gjør noe mer med saken. Holder på å bli gal. Antenne mine tar jo inn alt som kommer fre henne. Hun er sikkert bare høfflig, mens jeg er innbilsk. Crazy!!
Gjest Joppe Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Hehe....ja, hadde det bare vært så enkelt. Må liksom finne på en unnskyldning for å kunne invitere henne ut eller i det minste få litt tid med henne utenom jobb....Er nok litt for redd for å bli avvist....
Bodøjenta87 Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Hehe....ja, hadde det bare vært så enkelt. Må liksom finne på en unnskyldning for å kunne invitere henne ut eller i det minste få litt tid med henne utenom jobb....Er nok litt for redd for å bli avvist.... Lureste er vel å invitere henne (og evt flere i første omgang?) med på noe. Lønningspils, et eller annet? Viser hun at hun ønsker dette er det et steg i riktig retning. Få dama litt halvsnydens, så finner du FORT ut om hun ønsker noe mer! Husk å vise interesse selv! Lykke til!
Gjest Joppe Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 Vise interesse selv....må prøve å finne den gylne middelvei. Vil jo ikke virke for ivrig eller for mye på, siden jeg ikke helt vet om hun er på den ene eller andre siden. Huff, så vanskelig alt skal være. Kunne ikke bare hun plutselig sent meg en sms og smikk, smakk så var alt i box....hehe. Lov å håper Takker for alle tips og råd så langt.
Gjest Joppe Skrevet 19. april 2011 #9 Skrevet 19. april 2011 Klarer ikke la dette ligge. Tenker altfor mye. I dag gikk hun bare rett forbi meg uten å si noen ting. Hun snakker med alle andre utenom meg. Paranoia!! Er det fordi hun ikke liker meg eller er det fordi hun faktisk liker meg?? Why?? Hun har jo sendt meg sms'er og kommentarer på FB. Hun hadde vel ikke gjort det om hun "hatet" meg? Herregud så jævlig dum i hodet en blir. Nå får jeg ikke sett henne før etter påske. Går faktisk å håper på at hun skal ta kontakt i løpet av påsken....spørre om vi skal finne på noe. Om ikke annet enn å ta et glass vin i lag. Håper nok forgjeves, men håpet kan ingen ta fra meg. Dessverre er jeg altfor feig til å ta kontakt selv, og når jeg vet at hun dater en mann i tillegg blir jeg nesten redd.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå